تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۲۳ آذر ۱۳۹۸

ترکیب احتمالی استقلال مقابل شاهین بوشهر

استقلال در آخرین بازی نیم فصل اول رقابت‌‎های لیگ نوزدهم عصر امروز در ورزشگاه آزادی میزبان تیم شاهین شهرداری بوشهر است.
ترکیب احتمالی استقلال مقابل شاهین بوشهر
رویداد۲۴ استقلال از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در ورزشگاه آزادی آخرین بازی نیم فصل اول را مقابل شاهین شهرداری بوشهر میزبانی خواهد کرد. تیم شاهین بوشهر تا به امروز به هشت باخت و شش تساوی دست یافته و به همراه گل گهر سیرجان تنها تیمی است که هیچ بردی به دست نیاورده است.

شاهین بوشهر بعد از جدایی عبدالله ویسی به همراه میشو کریستوویچ در مسابقات لیگ برتر حضور دارد. در حضور این سرمربی کروات هم آن‌ها تنها به چهار تساوی رسیده‌اند و حریف بی خطری برای استقلال محسوب می‌شوند. این ششمین رویارویی استقلال و شاهین بوشهر در تاریخ مسابقات لیگ برتر خواهد بود. در شش بازی گذشته استقلال به ۴ پیروزی رسیده و دو بازی دیگر با تساوی به پایان رسیده است؛ شاهین تا بحال شکست استقلال را جشن نگرفته است.

این مسابقه برای آبی پوشان فرصت مناسبی برای به پایان رساندن نیم فصل پر از التهاب است. استقلال در صورت برتری در مسابقه امروز ۲۹ امتیازی خواهد شد و بالاتر از سپاهان که دیروز پیکان را شکست داده در صدر جدول می‌ایستد تا به عنوان برترین تیم نیم فصل شناخته شود؛ البته بدون آندره آ استراماچونی.

نکته قابل توجه در بازی امروز برای استقلال دومین بازی بدون سرمربی ایتالیایی است. مرد ایتالیایی که از رفتنش ۶ روز می‌گذرد هنوز پولش را دریافت نکرده و به همین ترتیب متقاعد نشده است تا قرارداد جدیدی را برای بازگشت به ایران امضا کند. استقلال در بازی گذشته مقابل پیکان هم بدون این سرمربی بازی کرد که به تساوی رضایت داد.

بازیکنان استقلال در غیاب استراماچونی از طریق برنامه‌ای که این سرمربی به وریا غفوری به عنوان کاپیتان داده تمرینات آماده سازی را پشت سر گذاشته‌اند و هرچند اوضاع مساعد روحی نداشته‌اند، اما برای این بازی آماده هستند. علی دشتی، فرشید اسماعیلی و سیاوش یزدانی سه غایب استقلال در این بازی هستند که هر سه به علت مصدومیت نمی‌توانند امروز همبازیانشان را همراهی کنند.

مقابل پیکان تهران در غیاب استراماچونی ترکیب برنده استقلال دست نخورده باقی ماند و تنها آرش رضاوند جانشین شیخ دیاباته‌ای شد که به علت چهاراخطاره شدن مقابل شهر خودرو هفته گذشته حضور نداشت. حالا با پایان محرومیت دیاباته او به ترکیب بازگشته و ترکیب برنده دوباره تکمیل خواهد شد.

پس همان طور که استراماچونی در بیش از ۷ بازی گذشته یک ترکیب را انتخاب کرده - البته با محرومیت‌ها و مصدومیت‌ها تغییراتی ایجاد شد - در بازی امروز سید حسین حسینی، محمد دانشگر، عارف غلامی، روزبه چشمی، وریا غفوری، هروویه میلیچ، مسعود ریگی، علی کریمی، آرش رضاوند، مهدی قائدی و شیخ دیاباته ترکیب اصلی آبی پوشان را به احتمال فراوان تشکیل خواهند داد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان