تاریخ انتشار: ۱۹:۲۳ - ۲۳ آذر ۱۳۹۸
روش پرداخت که تثبیت شود، او به ایران می‌آید؛

سلطانی: پیام استراماچونی به معنی خداحافظی نیست

معاون باشگاه استقلال گفت: مقصود استراماچونی از پیام تصویری امروز به هیچ وجه خداحافظی نبوده است.

سلطانی: پیام استراماچونی به معنی خداحافظی نیسترویداد۲۴ پیام تصویری آندره آ استراماچونی بار دیگر وضعیت این مربی با استقلال را در شرایطی نامعلوم قرار داد و عده زیادی از این پیام برداشت خداحافظی و اتمام همکاری کرده اند.

اما به واسطه ارتباط امیر سلطانی با این سرمربی ایتالیایی، با معاون مدیرعامل باشگاه استقلال صحبتی درباره این پیام انجام دادیم. سلطانی به "ورزش سه" گفت: پیام استراماچونی اصلا به معنای خداحافظی نیست. او در وهله اول درد دلی با هواداران انجام داده و اتفاقات اخیر را شرح داده است. دومین جنبه ای که می شود به پیام او نگاه کرد، این است که می خواست روشن کند بر خلاف بقیه ادعاها، هنوز هیچ پولی دریافت نکرده است.

او افزود: هدف دیگر استراماچونی از این پیام، ایجاد انگیزه برای بازیکنان تیم بوده است. او برای استقلال در این بازی آرزوی موفقیت کرد و حمایت خود را نشان داد.

سلطانی درباره وضعیت حال حاضر استقلال با استراماچونی ادامه داد: مشکل فعلی استراماچونی بحث پول نیست، بلکه مشکل نحوه پرداخت است. او منتظر است تا از نظر روش پرداخت پول مطمئن شود. بعضا عکس هایی منتشر شد که استراماچونی سندی را امضا کرده و کار تمام است. در حالی که به هیچ وجه چنین اتفاقی نیفتاده است. کادر فنی با ما ارتباط دارند اما وقتی بحث رسمی می شود، ما فقط باید با وکلای استراماچونی صحبت کنیم.

او در ادامه گفت: کار ما با استراماچونی دو مرحله دارد. مرحله اول همین حصول اطمینان از روش پرداخت است که قرار است تا دوشنبه حل شود. مرحله بعدی هم انتظارات طرفین برای توافق جدید است. مرحله اول که انجام شود، بقیه کار هم روی روال می افتد. مطمئن باشید وقتی که مشکل پرداخت حل شود و آقای استراماچونی از این بابت مطمئن شود، او به تهران بازخواهد گشت.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان