تاریخ انتشار: ۰۰:۰۸ - ۲۵ آذر ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
عبدالله ناصری در گفت‌وگو با رویداد۲۴:

انتقادهای علم الهدی و موحدی کرمانی از سر دلسوزی نیست/ مردم صدای تندروها را بیشتر می‌شنوند

ناصری فعال سیاسی اصلاح طلب بر این عقیده است که اعتراضات آبان ماه سال جاری در پی افزایش قیمت بنزین و موضع گیری‌های نادرست روحانی، عملا باعث شد صدای تندرو‌ها بیش از پیش بلندتر شود. همین رفتار‌ها باعث شد افرادی مانند موحدی کرمانی، صدیقی و علم الهدی که هیچ اطلاع و بینش صحیحی از سیاست خارجی داخلی و خارجی ندارند، صدایشان توسط مردم شنیده شود و راحت‌تر دولت را مورد نقد قرار دهند.

موحدی کرمانی عبدالله ناصری

رویداد۲۴ انتقادها از شرایط موجود این روزها آنقدر افزایش یافته است که از هر تریبونی، منتقدان از شرایط موجود گلایه می‌کنند. اصلاح طلبان از دولت گلایه دارند که به وعده‌های خود عمل نکرده است و از آن سو نقد اصولگرایان کل ساختار نظام را نشانه رفته است.

در آخرین اظهار نظر آیت الله موحدی کرمانی خطیب جمعه تهران گفته «جان مردم به لب رسیده است.» این جمله احتمالا از زبان هر فرد دیگر مطرح می‌شد، اتهام سیاهنمایی به راحتی به او زده شده بود. عبدالله ناصری در گفت‌وگویی با رویداد۲۴ این موضوع را بررسی کرده که پایه نقد اصولگرایان به دولت چیست. او معتقد است چهره‌هایی همچون پناهیان و موحدی کرمانی در نقدهای خود آدرس غلط می‌دهند زیرا آنها مقصر وضعیت کشور هستند.

ناصری به رویداد۲۴ می‌گوید: شرایط کشور به شدت بحرانی و نامناسب است و افرادی مانند آیت الله موحدی کرمانی حواسشان باشد که با سخنانشان آدرس غلط به مردم ندهند. همین آقایان طرفدار کسانی بودند که وقتی دولت برجام را امضا کرد، موشک پرتاپ کردند و از همان ابتدا ساز مخالف و انتقادشان را شروع کردند و عملا برجام را معلق کردند. اگر برجام راه اصلی خود را می‌رفت و ماجراجویان خلاف برجام عمل نمی‌کردند، حتی آمریکا هم از برجام خارج نمی‌شد.

ناصری با بیان اینکه بعد از انتخابات معنادار ریاست جمهوری سال ۹۶، برخی از تندرو‌ها از جمله موحدی کرمانی و برخی دیگر از ائمه جمعه راه مقابله با دولت را در پیش گرفتند، تصریح کرد: متاسفانه بی تدبیری‌های آقای روحانی و برخی دیگر از دولتمردان کابینه، بهانه‌هایی را به دست مخالفان موافقان دولت دادند. اعتراضات آبان ماه سال جاری در پی افزایش قیمت بنزین و موضع گیری‌های نادرست روحانی، عملا باعث شد صدای تندرو‌ها بیش از پیش بلندتر شود. همین رفتار‌ها باعث شد افرادی مانند موحدی کرمانی، صدیقی و علم الهدی که هیچ اطلاع و بینش صحیحی از سیاست خارجی داخلی و خارجی ندارند، صدایشان توسط مردم شنیده شود و راحت‌تر دولت را مورد نقد قرار دهند.

این فعال سیاسی ادامه داد: همانطور که بریان هوک، مایک پمپئو و سایر تندرو‌های آمریکایی می‌گویند تحریم‌ها علیه ایران جواب داده و مردم شرایط سختی دارند، برخی از مسئولین ما نیز با آن‌ها همصدایی می‌کنند. شرایط سخت را اصلا انکار نمی‌کنیم، اما این همصدایی در نوع خودش جالب است. شخصا امروزه به عنوان بیمار خاص برای در بیمارستان‌ها و داروخانه‌ها عملا بحران گرانی دارو و نبود دارو را به چشم مشاهده می‌کنم. بسیاری از بیماران خاص حتی حداقل دارو‌ها را هم نمی‌توانند تامین کنند اما اینها حرف‌هایشان را نه از سر دلسوزی که از سر تخریب دولت عنوان می‌کنند.

عضو بنیاد باران با اشاره به اینکه مسبب اصلی شرایط نامناسب کشور، همین افراد هستند، تصریح کرد: اگر آن روندی که آقای خاتمی و دولتش در پیش گرفته بودند در سال ۸۴ به بعد نیز ادامه پیدا می‌کرد؛ امروز ایران در منطقه و دنیا کشور قابل مذاکره و قابل فهمی بود. اما همفکران آقای موحدی کرمانی روی کار آمدند و تقاضای مدیریت جهان را کردند و ماجراجو‌های بسیار عجیبی را به راه انداختند که نتیجه آن همه بی تدبیری و بی خردی با ناکارآمدی فعلی همراه شد و خروجی آن شد این شرایط بحرانی که میبنیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
نوراله شهبازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
0
0
آقای ناصری از قافله انقلاب بسیار عقب مونده ای یا زرق و برق غربیا چشتون را گرفته ویا قدرت اون ترساندتون و واقعا جای تاسف داره به هر دو حالت
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
1
0
بچه شلوارشو خیس میکنه میگه تقصیرهندوانه است ،شما عرضه ندارین بی عرضگی خودرا به گردن ،علم الهدی وموحدی کرمانی ودیگران نندازین کمتروعده دروغ بدین
اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
0
0
همه مقصرهستیم وگردن دیگران انداختن مشکلی حل نمیکندالان هم مردم مشکل دارندشمامسولین که بخوریدوکیف کنیدولی نمک روی زخم جوانهای بیکارنریزید
محمدباقر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
2
0
این اقا مثل اینکه در ایران زندگی نمیکند؟؟!!
اگر همین چند نفر صدای مردم را از تریبون نماز بیان نکنند اصلاح طلبان که تمام پست های کلیدی را در دست دارند مملکت را دارند نابود می کنند،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
1
0
تندرو ها شما هستین که زندگی مردم رو به خاک سیاه نشوندین...
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان