تاریخ انتشار: ۲۱:۰۱ - ۲۵ آذر ۱۳۹۸
معاون استاندار تهران خبر داد:

قیمت گوجه فرنگی در هفته جاری کاهش می‌یابد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با اشاره به عرضه محصول گوجه فرنگی در سطح بازار از کاهش دوباره این محصول در هفته جاری خبر داد.

قیمت گوجه فرنگی در هفته جاری کاهش می‌یابدرویداد۲۴  محمد امامی امین در پایان جلسه ستاد تنظیم بازار استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر در سطح استان مازاد تولید محصولات پروتئینی و لبنی در انبارها داریم. بر همین اساس در سطح بازار افزایش قیمتی را شاهد نبودیم. در حقیقت افزایش قیمت‌ها هنگامی اتفاق می‌افتد که تولید کاهش پیدا کند و یا تولید نباشد و تبع آن عرضه کالا نیز کاهش پیدا کند.

وی افزود: در حوزه مواد غذایی هیچ مشکلی در سطح استان نداریم و ذخایر استراتژیک و اصلی در استان تهران از جمله مواد پروتئینی به خوبی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر شاهد کاهش قیمت مواد غذایی در استان تهران هستیم و تنها در بخش آهن و فلزات به دلیل محدودیت در عرضه محصولات و افزایش قیمت ارز شاهد افزایش در سطح بازار بوده‌ایم.

معاون استاندار تهران با اشاره به گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت گفت: با توجه به گزارش‌هایی که از سطح بازار جمع‌آوری شده در بیشتر محصولات شاهد کاهش قیمت و یا ثبات قیمت بوده‌ایم. البته در قیمت گوجه فرنگی که افزایش ناگهانی داشته، ظرف هفته اخیر ۲۵ درصد کاهش وجود داشته و با ورود محصولات جیرفت قطعاً کاهش دوباره‌ای را شاهد خواهیم بود.

وی تاکید کرد: اقدامات موثری صورت گرفته تا دست دلالان در موضوع گوشت قرمز قطع شود به شکلی که در حال حاضر نیز گوشت گوساله در میادین هر کیلو ۶۷ هزار تومان عرضه می‌شود. گوشت گوسفندی نیز در میادین هر کیلو ۹۵ هزار تومان عرضه می‌شود.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان