تاریخ انتشار: ۱۵:۰۸ - ۲۶ آذر ۱۳۹۸
خلیل‌زاده:

استراماچونی امشب برنگردد تصمیم دیگری می‌گیریم

سرپرست باشگاه استقلال گفت: امروز ایمیلی برای آندره‌آ استراماچونی ارسال و در آن قید کردیم که تا امشب منتظر وی خواهیم ماند در غیر این صورت تصمیم دیگری می‌گیریم.

استراماچونی

رویداد۲۴ اسماعیل خلیل‌زاده روز یکشنبه در مصاحبه‌ای تلویزیونی اظهار داشت: پس از اینکه استراماچونی باشگاه استقلال را ترک کرد و از ایران رفت تلاش‌های زیادی را برای بازگشت وی انجام دادیم.

وی افزود: جلسه‌ای در سفارت ایران در ایتالیا با حضور استراماچونی و یکی از نمایندگان باشگاه استقلال برگزار شد. وی خواستار دریافت مطالبات خود شد و ما نیز متعهد شدیم که این اتفاق بیافتد.


بیشتر بخوانید: استراماچونی: امشب برمی‌‎گردم


رییس هیات مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: روز جمعه و در آخرین ساعات کار اداری بانک‌ها در ایتالیا شماره حسابی از سوی استراماچونی اعلام شد و او تاکید زیادی داشت پول به حساب وی واریز شود.

خلیل‌زاده تصریح کرد: با پیگیری‌هایی که سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا انجام داد چکی به مبلغ ۱۶۰ هزار یورو صادر و از استراماچونی درخواست شد برای دریافت این چک  به بانک سپه ایران در شهر رم مراجعه کند که هنوز این اتفاق رخ نداده است.

وی در پاسخ به این پرسش که باشگاه استقلال تا چه زمانی منتظر استراماچونی خواهد ماند گفت: امروز ایمیلی برای استراماچونی ارسال کردیم که تا امشب منتظر وی خواهیم ماند در غیر این صورت تصمیم دیگری می‌گیریم.

خلیل‌زاده درباره اینکه استراماچونی به ایران بازنگردد مربی دیگری جایگزین وی می‌شود، اعلام کرد: به احتمال زیاد این اتفاق می‌افتد.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان