تاریخ انتشار: ۱۷:۱۸ - ۲۸ آذر ۱۳۹۸

باز هم ترابی، باز هم گل ۳ امتیازی

تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد با یک گل پارس جنوبی جم را شکست دهد.

باز هم ترابی، باز هم گل ۳ امتیازیرویداد۲۴ مصاف تیم‌های پارس جنوبی جم و پرسپولیس در چارچوب هفته نوزدهم با برتری یک گله شاگردان کالدرون به پایان رسید. تک گل این بازی را ترابی در دقیقه ۵+۹۰ به ثمر رساند.

با این پیروزی طلسم نباختن‌های پارس جنوبی در جم شکسته شد.

نیمه نخست

پرسپولیس بازی را هجومی تر آغاز کرد و موقعیت‌های مختلفی را در ۱۵ دقیقه اول روی دروازه میزبان به وجود آورد. جدی‌ترین حمله پرسپولیسی‌ها روی کرنر ترابی رقم خورد که ضربه سر محمدحسین کنعانی‌زادگان با واکنش دخسوس برگشت داده شد.

بعد این فرصت بازی کمی آرام شد و پرسپولیس توپ و میدان را در اختیار داشت و تیم بدون مربی پارس جنوبی هم دل خوش به ضدحملات بود. با این وجود موقعیت زیادی در ادامه این نیمه به وجود نیامد تا ضعف خط هافبک دو تیم باعث شود فرصت‌های زیادی روی دروازه ها ایجاد نشود. با وجود سرد و بی‌روح بودن بازی، کرنر رسن روی دروازه، توپ را به کنعانی زادگان رساند که شوت محکم این بازیکن با برخورد به مدافع پارس جنوبی به بیرون رفت تا این توپ هم خطر جدی ر روی دروازه به وجود نیاورد.

تلاش دو تیم تا پایان نیمه نخست فایده نداشت تا بازی با نتیجه بدون گل خاتمه پیدا کند.

نیمه دوم

پرسپولیس باز هم بازی را هجومی آغاز کرد و با به بازی آمدن علیپور به جای مهدی عبدی، حملات ای تیم زهردارتر شد. نخستین حمله پرسپولیس در نیمه دوم روی ریباند سانتر ترابی ایجاد شد که شوت داخل محوطه این بازیکن با وانش دخسوس به کرنر رفت.

۵ دقیقه بعد باز هم پرسپولیس فرصت داشت تا روی پاس زیبای ترابی به گل برسد اما ضربه علیپور از زاویه بسته به بیرون رفت.

در سوی دیگر میدان، پارسی‌ها روی ضدحملات برنامه داشتند و بر خلاف بازی‌های قبلی رادوشویچ کار سختی در درون دروازه نداشت و واکنشی به نامش ثبت نشد.

در دقیقه ۶۴، جنجالی‌ترین صحنه بازی رخ داد. جایی که سانتر پرسپولیسی‌ها را مگنو باتیستا با کتف خود دور کرد اما داور اعلام پنالتی کرد. این امر موجب اعتراض بازیکنان پارس جنوبی به داور و داور کنار خط شد و سرانجام، صفایی بعد از مشورت با کمک‌های خود، پنالتی را برگرداند.

پس از این پرسپولیسی‌ها رو به شوت‌های از راه دور آوردند که دخسوس بازیکنان پرسپولیس را ناکام گذاشت.

در ۱۵ دقیقه پایانی کالدرون تیمش را هجومی‌تر کرد و احمدزاده و سیامک نعمتی را به جای وحید امیری و محسن ربیع‌خواه به میدان فرستاد.

در دقیقه ۸۵، مگنو باتیستا بازیکن برزیلی پارس جنوی با خطا روی سیامک نعمتی و دریافت کارت زرد دوم، از زمین بازی اخراج شد.

در آخرین ثانیه‌های بازی مهدی ترابی روی جا ماندن مدافعان پارس جنوبی و پاس زیبای علیپور، با یک شوت سرکش موفق شد دروازه پارس جنوبی را باز کند تا پرسپولیس سه امتیاز حساس این بازی را به دست آورد.

پرسپولیس با این پیروزی ۳۱ امتیازی شد و موقتا به صدر جدول صعود کرد. پارس جنوبی هم با ۱۱ امتیاز در رده سیزدهم باقی ماند.

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشوویچ، محمد کنعان‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد انصاری، محسن ربیع‌خواه(۸۰- فرشاد احمدزاده)، احمد نوراللهی، بشار رسن، مهدی ترابی، وحید امیری(۷۷- سیامک نعمتی) و مهدی عبدی(۴۵- علی علیپور).

ترکیب پارس جنوبی: فرناندو دخسوس، فریبرز گرامی، محمود شفیعی، نیما انتظاری، مهدی ترکمان، مگنو باتیستا، پوریا آریاکیا، شهرام گودرزی، محمد نوری(۸۴- احمد بهاروند)، متین کریم‌زاده و رضا خالقی‌فر.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان