تاریخ انتشار: ۱۳:۲۳ - ۲۸ آذر ۱۳۹۸

کالدرون درباره بازیکنان اختیار تام دارد/ نباید به اسم‌ها توجه کرد

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نباید توجهی به اسم بازیکن داشت. هواداران و بازیکنان موظف هستند به تصمیم کالدرون احترام بگذارند.

کالدرون درباره بازیکنان اختیار تام دارد/ نباید به اسم‌ها توجه کرد

رویداد۲۴ حمید درخشان در خصوص بازی پیش روی پرسپولیس مقابل پارس جنوبی جم گفت: خوشبختانه وضعیت پرسپولیس خیلی بهتر از ابتدای فصل شده است. با این حال فکر می کنم تمام حریفان می خواهند پرسپولیس را شکست دهند و نباید گول نبودن سرمربی در پارس جنوبی جم را خورد.

سرمربی پیشین پرپسولیس افزود: فشار روی کادر فنی و بازیکنان تیمی که سه فصل متوالی قهرمان شده اند زیاد است. به همین خاطر فکر می کنم برای پرسپولیس کسب هر سه امتیاز برای ماندن در کورس قهرمانی از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی درباره خط خوردن امید عالیشاه برای چهارمین هفته متوالی از لیست سرخپوشان افزود: نباید توجهی به اسم بازیکن داشت. هواداران و بازیکنان موظف هستند به تصمیم کالدرون احترام بگذارند. نمی دانیم عالیشاه چه حرکتی کرده است که کالدرون برای چندمین بازی چنین تصمیمی گرفته است. به هر حال سرمربی هر تیم پاسخگوی نتایج است و باید به او اختیار تام داد که هرکس را می خواهد در اردوهای پیش از بازی نگه دارد و مابقی را به خانه بفرستد.

کارشناس فوتبال ایران درباره عملکرد کالدرون تاکید کرد: او نشان داد که با گذشت زمان می تواند تاکتیک های خود را در مغز بازیکنان کند. پس باز هم لازم است به او فرصت کافی داد تا بتواند پرسپولیس را در مقام قهرمانی نگه دارد. البته باید اذعان کرد که این تیم کار خیلی سخت تری برای قهرمانی نسبت به گذشته دارد. تمام تیم ها می خواهند خودشان را مقابل پرسپولیس نشان دهند تا اسم و رسمی پیدا کنند. این واقعیت است که بازیکنان فوتبال مقابل تیم قهرمان انگیزه و توانایی بیش از حد معمول دارد.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان