تاریخ انتشار: ۱۵:۴۲ - ۲۹ آذر ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
فیروز کریمی:

استراماچونی قلب هواداران استقلال را شکست/ باشگاه باید بی‌خیال او شود

سرمربی اسبق استقلال در خصوص شرایط این روز‌های تیم صحبت کرد.
استراماچونی
رویداد۲۴ فیروز کریمی در خصوص حضورش در رقابت‌های جهانی کشتی در بجنورد اظهار داشت: این مسابقات درست است که زیر نظر فدراسیون کشتی و وزارت ورزش و مسئولان برگزار شده، ولی در اصل میزبان آن باشگاه ما یعنی اترک خراسان شمالی یا همان بجنورد برگزار شده و مسئولان استانی و هیات استان و مسئولان باشگاه تلاش زیادی کردند تا مسابقات به خوبی برگزار شود و فکر می‌کنم رویداد مهمی است که در دنیا بازتاب دارد و برای استان خراسان شمالی که تازه استان شده است اتفاق خوبی است و به فال نیک می‌گیریم.

وی در مورد احتمال بازگشتش به لیگ برتر با وجود تغییرات زیاد روی نیمکت تیم‌ها هم گفت: من ابتدای فصل ۳ پیشنهاد از تیم‌های لیگ برتری داشتم که نپذیرفتم و در حال حاضر هم ۴ تیم لیگ برتری من را می‌خواهند. اگر مسئولان استان و باشگاه اترک به من اجازه جدایی بدهند در نیم فصل دوم در لیگ برتر فعالیت می‌کنم، ولی اگر رخصت ندادند همینجا هستم و با افتخار به تیم اترک کمک می‌کنم. اصل برای ما کمک به جوانان و رشد و پرورش آن‌ها است و فرقی نمی‌کند در کجا و در چه سطحی باشد.

سرمربی اسبق استقلال در خصوص اوضاع این روز‌های این تیم هم خاطرنشان کرد: من در مورد ماجرای استراماچونی قصوری را متوجه باشگاه و مدیران استقلال نمی‌دانم. اول اینکه استراماچونی فکرش را نمی‌کرد بتواند استقلال را از آن شرایط بد نجات دهد و اینکه استقلال صدرنشین شد هم صدرنشینی واقعی نبود و با یک بازی بیشتر به این رتبه رسیده بود.

کریمی ادامه داد: ممکن است در پرداختی‌ها کمی دیرکرد وجود داشته باشد، ولی باشگاه‌های ما و فدراسیون فوتبال ما بد قول نیستند و پول کسی را نمی‌خورند. استراماچونی باید به عنوان یک انسان ورزشی روحیه ورزشکاری می‌داشت و می‌دانست قلب ۴۰ میلیون هوادار با این کار او می‌شکند و به احترام آن‌ها کمی صبر می‌کرد. فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و مسئولان باشگاه استقلال در تلاش هستند این مشکل را برطرف کنند و به خاطر تحریم‌های ظالمانه چنین مشکلاتی ایجاد شده و استراماچونی باید درک می‌کرد.

وی در پایان گفت: به نظرم استقلال دیگر باید بی‌خیال استراماچونی شود و به سراغ یک گزینه دیگر برود چرا که با اتفاقاتی که افتاده دیگر همکاری صلاح نیست. مربیان خوبی وجود دارند که می‌توانند به استقلال بیایند و کمک کنند و به نظرم باشگاه باید به دنبال یک سرمربی جدید باشد.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
ماشاءالله به آقا فیروز که چقدر بدون تاثیر پذیری از موج ایجاد شده با شهامت حرف حق رو بازگو کرد طرفداران به جای اینکه از عمل استراماچونی ناراحت باشند این مربی را که با یک نتیجه در برابر تراکتور اختیار خودش را از دست داد و نرخش را بالا برد تازه میخواهد قرار داد2ساله خود را یک ساله بکند معلومه که برای پس از قهرمانی و ناز کردن برای مسابقات باشگاههای آسیانقشه کشیده.طرفداران چند ماه دیگر متوجه میشوند که دیگر نمی توانند هیچ گله ای از مربی بکنند
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان