تاریخ انتشار: ۲۲:۴۷ - ۰۱ دی ۱۳۹۸

لاتزیو با شکست یوونتوس فاتح سوپرجام ایتالیا شد

تیم فوتبال لاتزیو توانست در سوپر جام ایتالیا یوونتوس را شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

لاتزیو با شکست یوونتوس فاتح سوپرجام ایتالیا شدرویداد۲۴ لاتزیو و یوونتوس یکشنبه شب سوپر جام ایتالیا را در ریاض برگزار کردند که شاگردان فیلیپه اینزاگی با نتیجه ۳ بر یک پیروز شدند.

لاتزیو گل نخست بازی را در دقیقه ۱۷ به ثمر رساند. لوییس آلبرتو در یک کار تیمی زیبا دروازه یوونتوس را باز کرد. در ادامه هر دو تیم موقعیت گلزنی داشتند اما یوونتوس بیش از حریفش برای جبران نتیجه تلاش می‌کرد که در نهایت در لحظات پایانی نیمه اول به هدف خود رسید و پائولو دیبالا نتیجه را یک بر یک کرد. کریستیانو رونالدو یک شوت به سمت دروازه لاتزیو زد و دروازه‌بان آبی‌پوشان آن را دفع کرد. توپ برگشتی به دیبالا رسید و او به راحتی گلزنی کرد.

رقابت نزدیک دو تیم در نیمه دوم هم ادامه داشت. فرصت‌ها یکی پس از دیگری از دست می‌رفت که باز هم لاتزیو گل برتری را به ثمر رساند. سناد لولیچ در دقیقه ۷۳ به زیبایی دروازه تیم تورینی را باز کرد. در ۱۵ دقیقه پایانی رونالدو و هم‌تیمی‌هایش مدام حمله می‌کردند. لئوناردو بونوچی یک فرصت خوب را از دست داد و ضربه‌اش با اختلاف نزدیکی از کنار دروازه بیرون رفت. در چنین شرایطی لاتزیو در یک ضدحمله می‌توانست گل سوم را به ثمر برساند اما رودریگو بنتاکور بازیکن لاتزیو را متوقف کرد و با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد. یوونتوس در لحظات پایانی ۱۰ نفره شد. دنیلو کاتالدی با یک ضربه آزاد زیبا نتیجه را ۳ بر یک کرد و سپس داور سوت پایان را به صدا درآورد.

لاتزیو پس از دو هفته، دوباره توانست ۳ بر یک یوونتوس را شکست دهد و این‌بار جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: یونتوس
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان