تاریخ انتشار: ۲۲:۱۳ - ۰۲ دی ۱۳۹۸

کالدرون: بیرانوند فعلا به استراحت بپردازد

کالدرون از افشین پیروانی خواست به بیرانوند بگوید فعلا به استراحت بپردازد و با شروع تمرینات در نیم فصل دوم، در محل تمرین پرسپولیس حاضر شود.

کالدرون: بیرانوند فعلا به استراحت بپردازدرویداد۲۴ گابریل کالدرون درباره وضعیت علیرضا بیرانوند اظهار کرد: بیرانوند گلر شماره یک ما و تیم ملی است. قبلا هم گفتم روی او از شروع نیم فصل دوم حساب کرده ام و الان هم همان را می‌گویم. چون بیرانوند در بازی با نساجی هم بازی نمی‌کند تصمیم گرفتم او استراحت کند و با شروع تمرینات نیم فصل دوم به جمع ما ملحق شود.

کالدرون تصریح کرد: این بردها را هم به هواداران تبریک می‌گویم و امیدوارم همیشه دل شان شاد باشد. بیرانوند را مثل پسر خودم دوست دارم و او از ژانویه و شروع مجدد تمرینات با تمرکز و هدف بالا کنار ما خواهید بود و خواهید دید که علی هیچ‌گاه در جنین شرایطی نبوده و در بهترین شرایط فوتبال خود خواهد بود. من بهترین‌ها را برای بیرانوند می‌خواهم و هر تصمیمی اگر من و کادر فنی می‌گیریم به همین دلیل است.

در همین رابطه کالدرون از افشین پیروانی خواست تا به بیرانوند بگوید فعلا به استراحت بپردازد و با شروع تمرینات در نیم فصل دوم، در محل تمرین پرسپولیس حاضر شود.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان