تاریخ انتشار: ۱۱:۴۹ - ۰۵ دی ۱۳۹۸

مهلت شش روزه استقلال برای لیست آسیایی

استقلال برای حضور در رقابت‌های مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا باید تا روزچهارشنبه لیست آسیایی خودشان را ارسال کنند.
لیست آسیایی تیم استقلال
رویداد۲۴ این به آن معنا است که این این تیم باید تا روز یازدهم دی ماه تکلیف نقل و انتقالاتش را برای بازی‌هایی که در مرحله پلی آف دارند مشخص کند.

مرحله اول پلی آف آسیا روز ۲۴ دی ماه جای برگزار می‌شود که نماینده‌های ایران در این مرحله حضور ندارند. استقلال و شهرخودرو، اما روز ۲۱ ژانویه یا اول بهمن در مرحله پلی آف به میدان می‌روند. نکته، اما اینجا است که این دو تیم برای حضور در این مرحله باید تا چهارشنبه هفته آینده لیست آسیایی بازیکنان را آماده کند.

این در حالیست که هنوز در فصل نقل و انتقالات ایران هنوز هیچ انتقالی را ثبت نکرده، اما این دو تیم باید با سرعت به دنبال معرفی فهرست نهایی خود برای حضور قدرتمند در این رقابت‌ها باشند. البته زمان ارسال مدارک به کنفدراسیون آسیا ۱۰ روز است، اما فدراسیون فوتبال روز چهارشنبه را به عنوان روز پایانی مشخص کرده تا اگر نواقصی در مدارک وجود داشته باشد رفع گردد.

با این وجود مهلت ارسال لیست استقلال به کنفدراسیون فوتبال آسیا روز ششم ژانویه است. دو تیم پرسپولیس و سپاهان که در مرحله گروهی رقابت‌ها حاضر هستند نیز تا روز دهم ژانویه (۱۹ دی) ماه فرصت دارند تا لیستشان را برای حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تکمیل و ارسال کنند.

نکته مهم اینجا است که تیم‌های ایرانی هنوز نقل و انتقالاتشان را به صورت جدی کلید نزده و لیست ورودی و خروجی هایشان مشخص نشده است. در این بین شرایط استقلال بدون سرمربی متفاوت‌تر از سه تیم دیگر است و با توجه به لزوم تقویت تیم مشخص نیست مدیریت آبی‌ها برای مذاکره و عقد قرارداد با بازیکنان جدید و یا تغییرات در فهرست دقیقا چه خواهد کرد و آیا سلیقه استراماچونی بر این فهرست حاکم خواهد بود یا جمیع نظرات لیست آسیایی این تیم را تکمیل می‌کند. باید در نظر داشته باشیم که در فصل نقل و انتقالات استخدام بازیکن نیز به راحتی صورت نمی‌گیرد و تیم‌ها برای جذب بازیکن مدنظر باید ضمن تعجیل در مذاکره باشگاهی، از نظر مالی نیز در شرایط خوبی باشند تا بتوانند مهره مدنظر خود را از باشگاه دیگر جدا کنند.

باید دید در شرایط پیچیده فعلی استقلال و کادرمدیریت باشگاه چگونه خواهند توانست نفرات مدنظر را تا هفته آینده به اردوی خود اضافه کنند تا استقلال در بهترین شرایط خودش را به پلی آف آسیایی برساند جایی که تیم‌هایی مثل الفیصلی و یا الریان انتظار آبی‌ها رامی کشند.
منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان