تاریخ انتشار: ۱۸:۱۹ - ۰۷ دی ۱۳۹۸

بازداشت یکی از عاملان نزاع با هانی‌کرده

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به اینکه تلاش برای بازداشت سایر همدستان وی ادامه دارد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شد.

بازداشت یکی از عاملان نزاع با هانی‌کردهرویداد۲۴ به دنبال انتشار خبری از ضرب و شتم یکی از اراذل و اوباش تهران معروف به هانی‌کرده، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری یکی از عاملان این در گیری در خیابان وحدت اسلامی خبر داد.

سرهنگ سعید راستی در این‌باره گفت: در پی درگیری و ضرب و جرح یکی از گنده لات‌های معروف تهران در خیابان وحدت اسلامی، بلافاصله مراتب رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت و در پایش اطلاعاتی و بررسی دوربین‌های مداربسته محل وقوع جرم، هویت یکی از متهمان شناسایی شد.

وی ادامه داد: پس از اخذ دستور قضایی، مأموران پلیس موفق شدند بامداد روز گذشته این فرد شرور را در مخفیگاهش در حوالی نارمک دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس امنیت عمومی انتقال دهند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری سایر همدستان وی ادامه دارد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شد.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: هانی کرده ، قتل
نظرات شما
پیشخوان