تاریخ انتشار: ۱۶:۰۵ - ۰۸ دی ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

واکنش الیاس حضرتی به جملات تند کیهان

شماره امروز کیهان، حاوی جملات تندی در مورد الیاس حضرتی نماینده مردم تهران و مدیر مسئول روزنامه اعتماد بود.
واکنش حضرتی به کیهان
رویداد۲۴ شماره امروز کیهان، حاوی جملات تندی در مورد الیاس حضرتی نماینده مردم تهران و مدیر مسئول روزنامه اعتماد بود.

این روزنامه در ابتدای گزارش خود نوشت: «رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس که رفیق گرمابه و گلستان شهرام جزایری مفسد اقتصادی معروف محسوب می‌شود، برای رنج‌های معیشتی مردم ابراز ناراحتی کرد.»

در ادامه گزارش این روزنامه آمده است: «اشک تمساح حضرتی برای مشکلات معیشتی مردم در حالی است که وی با مفسد اقتصادی بزرگی، به‌نام شهرام جزایری، مراوده دارد و از جمله کسانی است که از جزایری پول‌های هنگفت گرفت. بعد از محکومیت جزایری هم، مراودات حضرتی با نامبرده در حد کله‌پاچه خوردن ادامه داشته است. جزایری همان کسی است که به واسطه برخی نمایندگان آلوده، به مراکزی نظیر کمیسیون اقتصادی مجلس (که حضرتی عضو آن بود) نفوذ کرده و طرح عدم اخذ وثیقه از گیرندگان وام‌های کلان بانکی را ارائه کرد.»

در خاتمه این گزارش آمده است که «اگر برخی اعضای حقوقدان شورای نگهبان در دوره قبلی، با اغماض رفتار نمی‌کردند، نباید صلاحیت فردی با مختصات و آلودگی‌های آقای حضرتی را تایید می‌کردند.».

اما الیاس حضرتی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در واکنش به این نوشته کیهان گفت: ما به صورت روزانه، یک سهمیه از طرف برادر حسین شریعتمداری داریم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در ادامه به طعنه افزود: «بابت این سهمیه، او از ما دستمزد می‌گیرد، نگران نباشید این دستمزد او را از پول جزایری می‌دهیم.»
 
منبع: صبح شد
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
وفا عسگری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
0
0
این که آقای حضرتی از جزایری پولی گرفته است یا نه، یک امر است، و این که حسین شریعت مداری آن را از این باب مطرح و القاء می کند که این عمل مسقط حقوق اجتماعی است، امری دیگر. یعنی عملی مجرمانه است و قانون گذار چنین دریافتی را جرم تلقی کرده است و دریافت کننده را مجرم. در نتیجه باید به استناد احکام قطعی قضایی صلاحیت حضرتی رد میشد. آیا کیهان مستند به چنان قانونی و چنین حکمی حرف زده است، یا به اتکای حمایت آهنین اتهام زده و با آبروی مومنی بازی کرده است. من به عنوان فردی آشنا به حقوق و قوانین جاری، از وجود چنین پشتوانه حقوقی ای خبر ندارم، بر عکس تا دلتان بخواهد، از بی حیایی و اتهام زنی و هتاکی شریعت مداری و اصحاب او در کیهان میتوانم نمونه ذکر کنم. به نظرم این جماعت خدا و قیامت را اگر نفروخته باشند، حتما فراموش کرده اند.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان