تاریخ انتشار: ۱۸:۱۲ - ۰۸ دی ۱۳۹۸

تسهیلات ستاد ازدواج دانشجویی برای زوج‌های دانشجو

تسهیلات ستاد ازدواج دانشجویی برای زوج‌های دانشجوبرای اولین بار در مدت برگزاری مراسم ازدواج دانشجویی، زوج‌های دانشجو از تخفیف بلیط قطار بهره‌مند می‌شوند.

تسهیلات ستاد ازدواج دانشجویی برای زوج‌های دانشجورویداد۲۴  علی بارانی، قائم مقام دبیر و معاون اجرایی ستاد ازدواج دانشجویی کشور با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه دغدغه ما حضور حداکثری دانشجویان در مراسم ازدواج دانشجویی بوده و در بررسی ها یکی از مهمترین دلایل عدم حضور آنان، مشکلات رفت وآمد شناسایی شده است برآن شدیم تا در بخش حمل و نقل ریلی که بیشترین تردد دانشجویان را بر عهده دارد، تسهیلاتی ایجاد کنیم.

وی افزود: بدین منظور طی تفاهم نامه ای که با مدیرعامل شرکت قطارهای مسافربری رجا صورت گرفت، مقرر شد کلیه زوج های دانشجو که کد ملی آنان در سامانه ثبت نام ازدواج دانشجویی، درج و ثبت نامشان تایید شده است از تخفیف ۲۵درصدی بلیط بهره مند شوند.

بارانی خاطرنشان کرد: زمان ارائه این تخفیف از پنجم دی تا ۲۵ اسفندماه ۹۸ و ۱۵ فروردین تا پایان اردیبهشت ۹۹ بوده و همه شهرهای مقصد زوج های دانشجو به مقصد مشهد و بالعکس را شامل می گردد.

گفتنی است بیست و سومین دوره مراسم ازدواج دانشجویی(طرح ملی همسفر تابهشت) از دهم دی تا پایان اسفندماه سال جاری در مشهد مقدس برگزار می شود. علاقمندان می‌توانند تا پایان دی‌ماه از طریق سایت اینترنتی ezdevaj.nahad.ir یا مراجعه حضوری به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها یا امور فرهنگی برای شرکت در این مراسم ثبت نام کنند.

منبع: انتخاب
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان