تاریخ انتشار: ۱۰:۳۱ - ۰۹ دی ۱۳۹۸

واکنش انصارالله به بمباران مواضع حشدشعبی

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن حمله هوایی آمریکا به مواضع حشد شعبی را محکوم و اعلام کرد، زمان آن رسیده که همه گروه‌ها و احزاب ملی عراق تلاش‌های خود را برای مقابله با خطر قریب الوقوعی که کشورشان را تهدید می‌کند، یکپارچه کنند.
بمباران مواضع حشدشعبی
رویداد۲۴ به گزارش سایت المیادین، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن این حملات را دشمنی آشکار علیه عراق و گروه‌های آگاه آن دانست که با سلطه‌گری آمریکا مقابله می‌کنند.

انصارالله یمن همبستگی خود را با ملت عراق اعلام و بر حق عراق در پاسخگویی به آنچه امنیت، حاکمیت و استقلالشان را تهدید می‌کند، تأکید کرد.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله در بیانیه‌ای اعلام کرد، زمان آن رسیده که همه گروه‌ها و احزاب ملی عراق تلاش‌های خود را برای مقابله با خطر قریب الوقوعی که کشورشان را تهدید می‌کند، یکپارچه کنند. اتحاد نخستین واکنش به هرگونه تلاش آمریکا برای برهم زدن امنیت عراق است.

بیشتر بخوانید:

دفتر سیاسی انصارالله همه ملت‌های عربی و اسلامی را در راستای مخالفت با تداوم دخالت آمریکا در امور کشور‌های منطقه به همبستگی با ملت عراق و محکومیت هرگونه مداخله خارجی در امور منطقه فرا خواند و اعلام کرد، مداخله واشنگتن مشکلات و بحران‌های کشور‌های منطقه را دو چندان می‌کند. ملت‌ها باید در خصوص این مداخله هوشیار بوده و با تمام توان، آگاهی و بینش با آن مقابله کنند.

حشد شعبی عراق یکشنبه شب اعلام کرد، آمار تجاوز ددمنشانه آمریکا به مقر‌های تیپ‌های ۴۵ و ۴۶ حشد شعبی به ۲۵ شهید و ۵۱ زخمی رسید.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان