تاریخ انتشار: ۱۷:۱۳ - ۰۹ دی ۱۳۹۸

دستگیری اعضای باند سارق بانک‌های شیراز در اغتشاشات اخیر

مقام‌های انتظامی استان فارس اعلام کردند:اعضای باند سارقان اموال بانک‌های شیراز در اغتشاشات آبان ماه ۹۸ و همچنین عامل ارتباط با شبکه‌های معاند در فارس دستگیر شدند.

دستگیری اعضای باند سارق بانک‌های شیراز در اغتشاشات اخیررویداد۲۴ گزارش رسیده به نقل از فرمانده انتظامی مرودشت حاکی است: ۳ نفر سارق وسایل بانک‌های شیراز در اغتشاشات آبان‌ ماه ۹۸ شناسایی و دستگیر شدند و انواع اموال مسروقه نیز از آنها کشف شد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با اقدامات فنی و تخصصی از انتقال چند دستگاه کولر گازی و دوربین مدار بسته مسروقه به وسیله یک دستگاه پژو ۲۰۶ به مرودشت مطلع شدند و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران سریعا با عوامل گشت بسیج به محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان مرودشت اعزام شدند و خودرو حامل اموال مسروقه را مشاهده کردند که پس از دستور ایست، راننده بدون توجه از محل متواری شد و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ،پلیس موفق به متوقف کردن این خودرو شد.

زراعتیان ادامه داد: در بازرسی از این خودرو تعداد ۳ دستگاه کولرگازی و یک عدد دوربین مدار بسته مسروقه متعلق به بانک‌های شیراز کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ۳ سرنشین خودرو دستگیر شدند و در بازجویی اقرار کردند مقداری اموال مسروقه را نیز به یک گاراژ ضایعاتی فروخته‌اند،گفت: بلافاصله اکیپی از ماموران به محل اعزام و اموالی از قبیل یک دستگاه پول شمار، ۱۲ عدد پوسته سرور کامپیوتر، یک عدد مخزن کپسول آتش نشانی و تعدادی صندلی فلزی سوخته را کشف و مالک گاراژ را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت بیان کرد : دزدان و خریدار اموال مسروقه برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

شهرستان مرودشت در فاصله حدود ۴۵ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس هم گفت: با تلاش مأموران پلیس امنیت عمومی، فردی که از سال ۹۳ ارتباط خود را با شبکه های معاند آغاز کرده بود و در اغتشاشات آبان ماه شیراز فعالیت داشت، دستگیر شد.

سرهنگ یوسف ملک زاده، اظهار داشت: با توجه به اغتشاشات آبان ماه در شهر شیراز، شناسایی و دستگیری عاملان اغتشاشات همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد که مأموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، یک عامل ارتباط با شبکه های معاند را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی، وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: تحقیقات پلیس حاکی از آن است که این فرد از سال ۹۳ ارتباط و فعالیت خود را با شبکه های معاند آغاز و در جریان اغتشاشات آبان ماه شیراز نیز فعالیت گسترده ای داشته است.

ملک زاده با بیان اینکه متهم در تحقیقات به اقدامات غیر قانونی و ارتباط با شبکه های معاند اقرار کرده، افزود: پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه با قاطعیت و بر اساس قانون برخورد می کند.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: بازداشت
نظرات شما
پیشخوان