تاریخ انتشار: ۲۱:۲۵ - ۱۱ دی ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

روحانی: فردا اگر شرایط سیاسی ما تغییر کند، قیمت ارز نصف خواهد شد

رییس جمهوری اسلامی ایران گفت: روابط ما با ۱۲ کشور همسایه بسیار صمیمانه و گرم است و امیدواریم این دو سه کشور نیز به بقیه ملحق شده و زندگی خوبی در این منطقه داشته باشیم.

روحانی

رویداد۲۴ حجت الاسلام حسن روحانی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای ادرای استان اردبیل به جایگاه مرزی استان اردبیل اشاره کرد و بیان کرد: با همسایه شمالی این استان یعنی آذربایجان روابط بسیار گرم و صمیمانه‌ای داریم و همکاری‌های مشترکی بین دو کشور در حال انجام است

وی اضافه کرد: چند طرح بزرگ مشترک بین دو کشور اجرا شده و چند طرح دیگر نیز پیش رو داریم، شهرک صنعتی مشترک که محل آن استان اردبیل است بین دو کشور ایجاد خواهد شد، ضمن اینکه طرح راه آهن از آستارا به رشت با مشارکت این کشور در حال اجراست.

رییس جمهوری با اشاره به استعداد‌های استان اردبیل و خدمات در این منطقه گفت: در این استان در زمینه بزرگراه و راه آهن تلاش خوبی شده و یکی از آرزو‌های مردم در این دولت محقق خواهد شد.

وی اضافه کرد: طرح‌های افتتاحی امروز در استان اردبیل بسیار مهم بود، در صنعت شاهد تحول خوبی در استان هستیم، ساخت کامیون بدست توانمند ایرانیان در این استان ارزشمند است و اینکه ظرفیتی وجود دارد که می‌تواند با تکمیل ظرفیت روزانه ۵۰ کامیون سنگین را بسازد و تحویل دهد کار بزرگی است.

وی بیان کرد: در بخش لاستیک‌سازی که یک فاز آن را افتتاح کردیم برای خودرو‌های سنگین و کامیون‌ها ۳۰۰ هزار لاستیک را در سال تولید کند که کار بسیار ارزشمندی است.

آقای روحانی اضافه کرد: این استان ظرفیت بزرگی در معادن دارد و اگر در برنامه‌ریزی‌ها اعمال شود در شناسایی این ظرفیت‌ها باید تلاش شود و معادن به مردم واگذار شود، باید به مردم کمک کنیم. بخشی از اشتغال و ثروت برای کشور ما معادن هستند. این استان همچنین استعداد خوبی در گردشگری دارد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: روحانی ، قیمت ارز
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
0
0
بازم شرایط رو در دوران صلح دیده داره وعده میده
جد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
0
0
تئ وضع بنزین رادرست کن دست از جیب مردم بی نوا در بیاور مابقی نوش جان
نظرات شما
پیشخوان