تاریخ انتشار: ۲۱:۳۸ - ۱۵ دی ۱۳۹۸
لیورپول ۱ - ۰ اورتون

لیورپول موفق به شکست اورتون شد/ذخیره هایشان هم بی رقیب هستند!

لیورپول با ذخیره‌های خود موفق شد ۰-۱ اورتون را مغلوب کند.

لیورپول موفق به شکست اورتون شد/ذخیره هایشان هم بی رقیب هستند!رویداد۲۴ لیورپول در دور سوم حام حذفی انگلیس و در شبی که تقریبا تیم اصلی خود را نیمکت نشین کرده بود، در شب درخشش آدریان درون دروازه با یک گل اورتون را مغلوب کرده و راهی دور بعدی شد.

اورتون بازی را بهتر آغاز کرد و روی حرکت سیگوردسون در همان دقیقه ششم می توانست به گل برسد، اما ضربه کالورت لوین با عکس العمل فوق العاده آدریان دفع شد. دقایقی بعد این بار سیگوردسون فرصت خوبی را برای هولگیت فراهم کرد، اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه لیورپول به بیرون رفت.

در دقیقه 27 و روی ارسال تند و تیز وولکات ار سمت راست، اورتون فاصله ای تا زدن گل اول نداشت، اما ضربه ریچارلیسون باز هم با عکس العمل تماشایی آدریان همراه شد و دروازه لیورپول بسته ماند.

در دقیقه 34 و روی ارسال زیبای اوریگی، لیورپول صاحب فرصت خوبی برای گلزنی شد اما مینامینو علیرغم تلاش فراوان موفق به ضربه زدن نشد. دقایقی بعد این بار کالورت لوین از پشت محوطه شانس خود را برای باز کردن دروازه لیورپول امتحان کرد، اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه بیرون رفت.

در دقیقه 42 لیورپول فاصله چندانی تا زدن گل اول نداشت، اما تغییر جهت و ضربه زمینی و دقیق اوریگی از گوشه محوطه با واکنش زیبای پیکفورد همراه شد و نیمه نخست تماشایی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

اولین فرصت خطرناک نیمه دوم برای اورتون ایجاد شد، اما ضربه اشنایدرلین از بالای دروازه به بیرون رفت و خطر روی دروازه تافی ها رفع شد. لحظاتی بعد این لیورپول بود که فرصت گلزنی پیدا کرد، اما این بار ضربه محکم ویلیامز در اختیار جوردن پیکفورد، دروازه بان اورتون قرار گرفت.

اما در دقیقه 70 لیورپول به گل رسید. روی پاس به عقب اوریگی، جونز پشت محوطه صاحب فرصت شد و با یک ضربه مواج و تماشایی موفق شد دروازه اورتون را باز کند.

در دقیقه 75 لیورپول می توانست به گل دوم دست یابد، اما ضربه زمینی چمبرلین بعد از نفوذ به داخل محوطه با مهار دروازه بان اورتون همراه شد. در دقیقه 79 و روی ریباند کرنر، اشنایدرلین موقعیت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه او به سوی آسمان رفت.

در ادامه چمبرلین این بار از پشت محوطه اقدام به ضربه زدن کرد، اما پیفکورد کار دشواری برای مهار این ضربه نداشت تا در نهایت لیورپول با یک گل اورتون را مغلوب کند.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: لیورپول ، لیگ جزیره
نظرات شما
پیشخوان