تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۱۶ دی ۱۳۹۸

شایعاتی باورنکردنی برای پرسپولیس

اوضاع و احوال پرسپولیس اصلا خوب نیست و این شرایط باعث ایجاد جو روانی منفی اطراف تیم و باشگاه شده است.

بازیکنان پرسپولیس

رویداد۲۴ سرخپوشان پایتخت از فردا (سه‌شنبه) تمرینات خود را از سر می‌گیرند و برای حضور در اردوی قطر استارت می‌زنند، اما وضعیت برای این تیم و مسئولانش چندان جالب به نظر نمی‌رسد.

بعد از دیدار مقابل نساجی و در این روز‌ها که تمرینات تیم تعطیل بود، اتفاقات زیادی رخ داد:

*درخواست کالدرون برای برکناری چند نفر از مدیران باشگاه

*عدم واریز بخش دوم از قسط اول گابریل کالدرون به حسابش در قطر

*افزایش اختلافات در هیئت مدیره و استعفای ایرج عرب از ادامه همکاری با پرسپولیس

*بالا گرفتن اعتراض برخی بازیکنان به خصوص شجاع خلیل‌زاده

*بلاتکلیفی در نقل و انتقالات زمستانی و شنیدن پاسخ منفی از همه گزینه‌های باشگاه

*عدم پاسخگویی گابریل کالدرون به تماس و ایمیل‌های باشگاه

*امکان قطع همکاری کالدرون با باشگاه پرسپولیس

هر کدام از این اتفاقات برای از بین بردن تمرکز و ثبات در یک تیم کافی به نظر می‌رسد. به هر حال سرخپوشان با برنامه اولیه کالدرون، باید امروز (دوشنبه) تمرین را در تهران کلید می‌زدند و کریم باقری حداقل ۳ جلسه تمرینی را پیش می‌برد تا همه مهیای حضور در قطر شوند. امروز به احترام مراسم تشییع سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، تمرین لغو و به فردا (سه‌شنبه) موکول شد، اما هنوز در مورد شروع کار سرخپوشان حرف و حدیث‌های زیادی مطرح است.

شایعات باورنکردنی از سوی بازیکنان و حتی برخی مسئولان باشگاه به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه پرسپولیسی‌ها فردا و در شروع کار، دور هم جمع می‌شوند، اما کار فنی و تمرینی انجام نمی‌دهند. آنها نسبت به عدم دریافت مطالبات فصل قبل و این فصل شاکی هستند.


بیشتر بخوانید: چالش بزرگ تیم پرسپولیس در پنجره زمستانی


بازیکنان اعتقاد دارند باشگاه تا امروز باید بیش از ۵۰ درصد از مبلغ قرارداد این فصل را تسویه می‌کرد و طلب فصل گذشته به صورت کامل به حساب‌شان واریز می‌شد، ولی هنوز خبری از پول نیست و محمدحسن انصاری‌فرد و سایر ارکان مدیریتی باشگاه با وجود تلاشی که دارند، همچنان در تهیه پول قرارداد‌ها ناکام هستند.

اطراف باشگاه بزرگی، چون پرسپولیس همیشه شایعات فراوانی وجود دارد و طبق ادعای انصاری‌فرد، مدیریت هنوز نتوانسته رضایت اعضای تیم را جلب کند، اما شایعه احتمال به تعطیلی کشیدن تمرینات در نوع خود بسیار خطرناک به حساب می‌آید و حتی فکر کردن به آن نیز می‌تواند پرسپولیسی‌ها را به سکت حواشی و جنجال‌های بزرگی هدایت کند.

منبع: میزان
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان