تاریخ انتشار: ۲۱:۰۳ - ۱۶ دی ۱۳۹۸
متروی تهران:

جابه‌جایی حدود ۳ میلیون نفر با مترو در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: دو میلیون و ۹۵۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش، از طریق خطوط هفتگانه متروی تهران جابه‌جا شدند.

جابه‌جایی حدود ۳ میلیون نفر با مترو در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانیرویداد۲۴ فرنوش نوبخت ضمن عرض تسلیت به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، خانواده معظم شهداء و مردم شریف ایران، افزود: امروز دوشنبه ۱۶ دی ماه ۹۸ همزمان با برگزاری مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش، از ابتدای صبح به‌صورت رایگان تا پایان مراسم در تمام خطوط یک، دو، سه، چهار، پنج، شش و هفت متروی تهران و حومه خدمت‌رسانی کرد.

وی گفت: در این روز دو میلیون و ۹۵۰ هزار نفر توسط این ناوگان حمل‌ونقل ریلی درون‌شهری جابه‌جا شدند.

نوبخت با اشاره به این‌که شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در این روز با آمادگی کامل و به‌کارگیری تمامی امکانات خود به خدمت‌رسانی به شهروندان و شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع در تهران پرداخت، افزود: با تلاش تمامی همکاران این شرکت سعی شد تا ضمن ارایه سرویس‌دهی منظم، محیطی امن را برای شهروندان و مسافران محترم ایجاد کنیم.

وی گفت: با توجه به حضور بی‌نظیر شهروندان و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده از ابتدای صبح امروز فاصله حرکت قطارها در خط چهار متروی تهران تا ۲ دقیقه کاهش یافت تا جابه‌جایی مسافران تسهیل شود.

همچنین به منظور سهولت در جابه‌جایی مسافران در خطوط هفتگانه، ۱۱۵ قطار فوق‌العاده نیز اعزام شد.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان