تاریخ انتشار: ۲۰:۵۷ - ۲۱ دی ۱۳۹۸

سیلاب ۲۳ مسیر در سیستان و بلوچستان را بست

معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: بارندگی شدید و مداوم و طغیان رودخانه‌های محلی از عصر روز جمعه تاکنون سبب بسته شدن ۲۳ مسیر ارتباطی در این استان شده است.

سیلاب ۲۳ مسیر در سیستان و بلوچستان را بسترویداد۲۴ روح الله سرگزی شنبه شب اظهار داشت: براساس هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی شدید همراه با بارش برف در نقاط کوهستانی در سیستان و بلوچستان هماهنگی‌های لازم با سازمان‌های خدمات رسان انجام شده بود.
وی ادامه داد: تلاش راهداران برای بازگشایی این مسیرها ادامه دارد اما در بسیاری از نقاط باید با پایان یافتن بارندگی شاهد فروکش کردن رودخانه‌های محلی و در نتیجه بازگشایی مسیرها باشیم.
معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان بیان کرد: براثر بارندگی‌های شبانه روز گذشته تاکنون ۳۰ مورد آبگرفتگی منازل مسکونی در زاهدان گزارش شد که بلافاصله دستگاه‌های امدادی در محل حضور یافتند.

براساس گزارش هواشناسی سامانه بارشی که از روز جمعه وارد سیستان و بلوچستان شده تا صبح روز یکشنبه در منطقه فعال است و بارش‌های قابل توجهی به همراه دارد به طوریکه بیشینه بارش‌ها به صورت نقطه‌ای در برخی نقاط خاص در غرب و جنوب غرب استان به بیش‌از ۱۵۰ میلی‌متر می‌رسد.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان