تاریخ انتشار: ۱۵:۲۴ - ۲۳ دی ۱۳۹۸

مناطق دشت یاری و زرآباد سیستان و بلوچستان نیازمند دست یاری هموطنان/ برگزاری جلسه شورای اداری با حضور رئیس مجلس

امیرحمزه قادری از برگزاری جلسه شورای اداری سیستان و بلوچستان با حضور دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در چابهار خبر داد.
سیل سیستان و بلوچستان
رویداد۲۴ امیرحمزه قادری نماینده استان سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان‌ها در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به وضعیت استان متبوعش اظهارداشت: در این هوای بسیار سرد برخی از مردمان، کودکان و زنان هنوز در محاصره آب هستند و به وسیله قایق و بالگرد به آن‌ها امداد رسانی می‌شود.

وی با بیان اینکه ارتباط جاده‌ای با چندین شهرستان برقرار نیست گفت: ضمن تقدیر و تشکر از هلال احمر و نیرو‌های امدادی؛ باید گفت این نهاد‌ها با شرایط سختی در حال خدمات رسانی هستند و در این راستا امکانات کم استانی جوابگو نیست از پایتخت و سایر شهر‌ها درخواست داریم در این راستا اقدامات لازم را انجام دهد.

نماینده استان سیستان وبلوچستان همچنین در ادامه از برگزاری جلسه شورای اداری سیستان و بلوچستان با حضور دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در چابهار خبر داد و بیان کرد: از استاندار محترم جهت این هماهنگی با رئیس مجلس تشکر می‌کنم. امید می‌رود تصمیماتی اخذ شود که هر چه سریعتر این مشکل مرتفع شود.

قادری در ادامه با اشاره به خسارات وارد شد تصریح کرد: بیشترین خسارت‌ها به زیر ساخت‌ها بوده است. محصول موز آماده برداشت بود که در اثر سیل از بین رفت.

به گفته وی؛ مناطق دشت یاری و زرآباد نیاز‌مند دست یاری هموطنان هستند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار سیل امروز
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان