تاریخ انتشار: ۱۶:۱۷ - ۲۸ دی ۱۳۹۸

ورود مجلس به ماجرای محرومیت تیم‌های ایرانی از میزبانی در آسیا

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی محروم کردن ایران از میزبانی در لیگ قهرمانی آسیا را توهین به ملت و طرفداران فوتبال دانست و گفت که محرومیت ایران از میزبانی در لیگ قهرمانی آسیا در مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد.

لیگ قهرمانان آسیا

رویداد۲۴ محمدرضا تابش با اشاره به تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر محرومیت تیم‌های فوتبال ایرانی از میزبانی در لیگ قهرمانی آسیا گفت: از زخم‌هایی که این روزها بر قامت استوار و پرافتخار فوتبال ایران عارض می‌شود متاثر و متاسفم، اگر این زخم‌ها را درمان نکنیم با هزینه‌های جبران ناپذیری روبرو خواهیم شد.

وی با طرح این سوال که سازمان ورزش برای این محرومیت چه کار کرده است؟ افزود: از وقتی جودوی ایران تعلیق شد، من هشدار دادم که قدم بعدی در انتظار فوتبال ایران است و حالا می‌بینیم که AFC محدودیتی را برای برگزاری مسابقات در ایران قائل شده در حالی که فدراسیون فوتبال ما سکانداری ندارد و افراد مسئول در این حوزه یا انگیزه ندارند یا این موضوع را که در کانون توجه افکارعمومی است مهم نمی‌دانند که در هر دو صورت محل اشکال است.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس ادامه داد:‌ ما قطعا این موضوع را در مجلس دنبال خواهیم کرد، مطالبه ما از مسئولین ورزشی، وزارت خارجه و دولت این است که به جد از همه ظرفیت‌های ورزشی و دیپلماسی ورزشی استفاده و این ننگ را پاک کنند؛ چرا که ایران جزو امن‌ترین کشورهای منطقه است که مسابقات فوتبال در آن برگزار می‌شود و محروم کردن ایران از میزبانی توهین به ملت و طرفداران فوتبال است.


بیشتر بخوانید: لغو میزبانی آسیا و سکوهای خالی/ ایران در هیچکدام از رشته‌های پرطرفدار ورزشی میزبان نیست!


وی افزود: من معتقدم فوتبال ما و عارضه‌ای که این روزها برایش پدید آمده هم برشی از وضعیت کشور است. وقتی نابسامانی اقتصادی، سیاسی و فرهنگی در کشور مشهود است فوتبال هم چیزی جدای از آن نیست.

نماینده مردم اردکان در مجلس در پایان بر ضرورت اقدا جدی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش برای حل مشکلات و موانع حوزه ورزش تاکید کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان