تاریخ انتشار: ۱۷:۰۹ - ۲۹ دی ۱۳۹۸

درگیری معترضان هنگ کنگی با ماموران امنیت

شماری از معترضان هنگ کنگی که عصر امروز یکشنبه در منطقه تجاری چاتر گاردن تجمع کرده بودند پس از حمله به شماری از ماموران با نیرو‌های پلیس درگیر شدند.

درگیری معترضان هنگ کنگی با ماموران امنیترویداد۲۴ در بیانیه پلیس هنگ کنگ که در رسانه های منطقه منتشر شده آمده است گروهی از آشوبگران در این محله به شماری از ماموران یورش برده و آنها را مورد ضرب و جرح قرار داده اند.

پلیس می گوید که به دنبال این اتفاقات برای متفرق کردن تجمع کنندگان و کسانی که باعث بروز آشوب و تنش امروز شده بودند مجبور به پرتاب گاز اشک آور شده است.

این در حالی است که معترضان در تلاشند تا دولت های خارجی را نیز در این ناآرامی ها دخیل کنند و از آنها خواسته اند دولت محلی هنگ کنگ را تحریم کنند.

روزنامه هنگ کنگی ساوت چاینا می نویسد پلیس تلاش زیادی کرده است با آرامش هر چه بیشتر معترضان را متفرق کند اما آنها با تجمعات خود باعث شده اند تا تجارت و کسب و کار در این منطقه مرکزی از هنگ کنگ مختل شود.

پلیس می گوید صدها تظاهر کننده در این اعتراضات شرکت کرده اند برخی از آشوبگران به طور ناگهانی شماری از ماموران را محاصره کرده و با اشیا از جمله چوب آنها را مورد ضرب و جرح قرار داده اند.

در تصاویری که از این درگیری ها منتشر شده دیده می شود مهاجمان به برخی از ماموران یورش برده و از ناحیه سر آنها را زخمی کرده اند.


بیشتر بخوانید: تصاویری از اعتراضات هنگ کنگ


پلیس تاکید کرده است آشوبگران نمی توانند با این اقدامات باعث گسترش ناآرامی و بی ثباتی در منطقه شوند و کسانی که مرتکب چنین اقداماتی شده اند دستگیر و مجازات خواهند شد.

گزارش ها حاکی است نیروهای پلیس چند نفر از کسانی را که با باتوم و چکش به مکان های عمومی آسیب رسانده و برخی از راه ها را مسدود کرده بودند دستگیر کرده است.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: هنگ کنگ
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان