تاریخ انتشار: ۱۲:۲۷ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۴۴ نظر
گزارش رویداد۲۴ از چهره هفته؛

عباس تبریزیان و ماجرای کتاب‌سوزی/ شفا دهنده سرطان و پارکینسون یا مقصر وفات هاشمی شاهرودی؟ +تصاویر

عباس تبریزیان که خود را متخصص طب اسلامی سنتی می‌داند، در فیلمی که از خود منتشر کرده، کتاب طب داخلی هاریسون را آتش می‌زند. این اقدام واکنش‌های مختلفی را در پی داشت و آیین کتاب سوزی به اقدامات عصر جاهلیت تشبیه شد. رویداد۲۴ در گزارش چهره‌های خود پیشینه تبریزیان را بررسی کرده است؛ پیشینه‌ای که تا درمان ناکام آیت الله هاشمی شاهرودی را نیز در برمی‌گیرد.

عباس تبریزیان کتاب سوزی

رویداد۲۴ میثم سعادت: روز گذشته فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌داد فردی به نام آیت الله تبریزیان که خود را پدر طب اسلامی می‌شناسد، در حال آتش زدن کتاب طب داخلی هاریسون است. این ویدئو واکنش‌های زیادی را در پی داشت.

برخی از اقدام تبریزیان حمایت کردند و نوشتند «مگر چی شده؟ این همه برخی پزشکان و دارو‌های شیمیایی زندگی و جان مردم را سوزاندند، حالا یک نفر یه کتاب از آنها سوزانده، این همه جار و جنجال دارد؟» با این حال عمده واکنش‌ها در نقد اقدام تبریزیان بود. رسول جعفریان، رییس کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران به عصر ایران گفته «متاسفانه این شخص، سال‌هاست با استفاده از باور‌های عامیانه در میان مردم، تلاش در ترویج بافته‌های خود به اسم طب دینی دارد و برای تقدیس آنها، از روایاتی که بار‌ها محدثان آن‌ها را نقد کرده‌اند، استفاده می‌کند. این رفتار وی، در حوزه قم، مورد تأیید هیچ کس، جز شماری از هواداران ساده لوح او که مانند آن‌ها همه جای دنیا هستند، نیست.»

منتقدان دیگر اقدام تبریزیان را به رفتارهای دوره جاهلیت تشبیه کردند. ابوالفضل فاتح در مطلبی نوشت: «کتاب پزشکی هاریسون از مقدسات نیست، اما آتش زدن آن عمق جهل و کینه نسبت به علوم جدید را نشان می‌دهد. تاسف آورتر آنکه این آتش سوزی در لباس تبلیغ دین و با سودجویی از اذکار دینی صورت می‌پذیرد. سوزندان کتاب در عصر جدید نمادی از جهل مقدسی است که در جستجوی سلطه بر نظام هنجاری ماست.»

به گزارش رویداد۲۴ فارغ از اقدام عباس تبریزیان، مهمترین سوال کاربران این بود که این فرد که خود پدر طب اسلامی و آیت الله معرفی می‌کند، کیست و چه سابقه‌ای دارد. نخستین بررسی برای پیدا کردن سابقه او، ما را به سایت اینترنتی تبریزیان رساند. البته این هم از تناقض‌های تبریزیان است که اعتقادی به علوم مدرن ندارد اما کار و بار خود را در سایت‌های اینترنتی پیش می‌برد؛ از این جهت بسیار طبیعی‌تر بود که او را در حجره‌ای تاریک در انتهای بازار می‌یافتیم، نه در سایتی اینترنتی!

عباس تبریزیان کتاب سوزی

«به فروشگاه اینترنتی مرکز طب اسلامی حضرت آیت الله تبریزیان خوش آمدید. این مجموعه در نظر دارد جهت ارتقا خدمات رسانی به هموطنان عزیز تمامی گیاهان دارویی و محصولات ارگانیک موجود در مرکز طب اسلامی را به صورت اینترنتی به فروش برساند. در نظر داشته باشید این فروشگاه اینترنتی فقط جهت سهولت دستیابی هموطنان به دارو‌ها و محصولات بوده و به جهت کسب درآمد نیست و نخواهد بود»

البته قیمت‌گذاری در سایت تبریزیان نشان می‌دهد که اتفاقا این اقدام برای کسب درآمد بوده و سهولت دستیابی هموطنان به دارو‌ها یک حرف نمایشی است.

به گزارش رویداد۲۴ عباس تبریزیان خود را آیت الله می‌خواند و متخصص طب اسلامی. در سایت عجیب او انواع دارو‌ها پیدا می‌شود. نه برای بیماری‌های سنتی که حتی برای «سرطان» و «پارکینسون» و «ام اس» هم دارو وجود دارد؛ دارویی به نام «پیامبر اسلام» که قرار است هر سه بیماری را شفا دهد. البته خیلی لازم نیست سر رشته تخصصی از پزشکی یا مسائل مذهبی داشت تا متوجه شد دارویی که همزمان «سرطان» و «پارکینسون» و «ام اس» را درمان می‌کند، وجود خارجی ندارد. اما متاسفانه در کارزاری که پزشکان حرفه خود را تبدیل به بنگاه کسب درآمد کرده‌اند، چهره‌هایی مثل تبریزیان هم هستند که دوست دارند در سبد آن‌ها هم چیزی از هزینه درمانی مردم قرار بگیرد و با سوار شدن روی باور‌های عامیانه، مردم را سرکیسه کنند.

در سال‌های گذشته، افراد مختلفی بودند که در مواجهه با بیماری‌های دشوار و صعب العلاج، سعی کردند از طب اسلامی استفاده کنند و متاسفانه فرصت درمان پیدا نکردند و جان خود را از دست دادند.

چند وقت قبل سخنگوی وزارت بهداشت گفته بود: «چهار نفر از علمای بزرگ به نوعی سرطان مبتلا شدند، اما سه نفر از آن‌ها که نوع پیشرفته‌ای از این نوع سرطان داشتند، درمان شدند، اما یکی از آن‌ها که به طب اسلامی روی آورد متاسفانه جان خود را از دست داد.»

در میان افرادی که تلاش کرد بیماری خود را با طب اسلامی درمان کند، آیت الله هاشمی شاهرودی چهره بسیار شناخته‌ شده‌ای بود. احتمالا اشاره سخنگوی بهداشت به مراجع بزرگ، آیت الله هاشمی شاهرودی بوده است؛ چه آنکه فرزند هاشمی شاهرودی نیز این موضوع را تایید کرده است: «یک مقدار دکتر‌های اون طرفی (طب سنتی) متاسفانه رای حاج آقا را زدند. یک مقدار اختلاف بین دکتر‌ها شد و حاج آقا هم مردد شد که حرف این دکتر را گوش کند حرف آن دکتر را گوش کند. کسی هم که مردد می‌شود، دست می‌زند که یک جا را بگیرد دیگر. دکتر‌های سنتی خیلی اصرار می‌کردند که به حرف دکتر‌های جدید گوش نکنید. آن‌ها می‌گفتند قرار است شما را عمل کنند و تیغ بزنند و… حاج آقا هم به دکتر‌های سنتی و اسلامی اعتماد کرد.»

سایت خبری پزشکان در این باره نوشت آیت‌الله شاهرودی از حدود چهار سال قبل از فوت، دچار تومور روده شده بود و به علت درمان با طب سنتی توسط «ع.ت» مدعی طب سنتی به مدت دو سال، این کانسر (سرطان) گسترش و متاستاز (گسترش) پیدا کرده و اواخر عمر کلیه‌اش را از دست داد و دیالیز می‌شد.

سایت خبری پزشکان همچنین نوشت: «علاوه بر آیت‌الله شاهرودی، حداقل ۱۰بیمار دیگر مبتلا به سرطان از جمله چهار خانم مبتلا به سرطان سینه در قم که متاسفانه به «ع.ت» مدعی طب سنتی (که ملبس به لباس روحانیت است) مراجعه کرده بودند و او مانع از مراجعه آن‌ها به پزشکان و شیمی درمانی شده و در نهایت موجب مرگ این افراد شده است.»

عباس تبریزیان: شفا دهنده سرطان و پارکینسون یا مقصر وفات هاشمی شاهرودی؟
احتمال قریب به یقین، «ع.ت» همان عباس تبریزیان است؛ فردی که اصرار دارد خود را آیت الله تبریزیان بنامد. او مشهورترین فردی است که تخصص خود را طب سنتی معرفی می‌کند. وزارت بهداشت در این سال‌ها سعی کرده با خرافات طب سنتی مقابله کند.

سال ۹۶ مدیرکل طب سنتی وزارت بهداشت از گفته بود دو واحد درسی طب سنتی ایران در رشته‌های گروه پزشکی و پیراپزشکی اضافه شده و راه‌اندازی دوره دستیاری طب سنتی در وزارت بهداشت به تصویب رسیده و در حال حاضر در مرحله تصویب سرفصل‌های آموزشی این رشته هستیم.»

در واقع وزارت بهداشت تلاش دارد از سوءاستفاده در این رشته جلوگیری کند، اما به نظر می‌رسد در زمانه‌ای که اعتماد به حاکمیت و رسانه‌های رسمی به حداقل رسیده است، باید منتظر ظهور تبریزیان و امثال او در کشور باشیم.

صدا و سیما هم البته در شهرت این افراد بی تاثیر نبوده است و افراد مختلف با پرداخت مبالغی به عنوان رپرتاژ، مهمان برنامه‌های مختلف تلویزیون می‌شوند تا مهملات خود را برای مردم بگویند. تبریزیان نیز بار‌ها و بار‌ها در برنامه‌های مختلف صدا و سیما حضور یافته بود و درباره طب اسلامی صحبت کرده بود. گرچه بعد از وفات آیت الله شاهرودی، اصولگرایان نیز از او انتقاد می‌کنند.

عباس تبریزیان کتاب سوزی

عباس تبریزیان کتاب سوزی

عباس تبریزیان کتاب سوزی

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
3
5
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
لوللللللللللللللللللللللللل
خ ب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
10
17
سیاست و حکومتداری ما هم مثل طبابت این آقا تبریزی هست.
سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
12
20
با سلام
من به شخص به یکی از مراکز درمانی ایشون که توسط شاگردانشون ویزیت میشه رفتم و خوشبختانه از ناراحتی معده که سالها تحت نظر طب مدرن و داروهای شیمیایی بودم جواب مثبت از داروهای ای بزرگوار گرفتم و شکر خدا درد و ناراحتی و زخمی در معده ام دیگه وجود نداره و مشکل زخمهای دیابتی نزدیکانمون هم با نسخه های دارویی ایشون الحمدالله برطرف شد و الان با رعایت حجامت و آداب درست غذا مصرف کردن با برگرفته از نکات ایشون شکر خدا هر روز بهبودیم روز افزونتر میشه
پس لطفا در مقابل افرادی که هدفشون خدمت به مردم و چشمداشت هنگفتی مثل پزشکان که ویزیتهای سر سام آور و داروهای شیمیایی که وارد کننده هاشون از ژن خوبهاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
موافقم. من هم نتیجه گرفتم از طب سنتی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
سلام کسی که منکر طب سنتی است به اندازه آقای تبریزیان دچار جهالت است طب سنتی مبتنی بر اصول و روش هایی است که در بعضی از موارد میتواند برای پزشکی نوین به عنوان یکی از شیوه های درمان مطرح باشد بازهم عرض میکنم در بعضی از موارد و بصورت یک روش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
اتفاقا باید این خدمت ها منظم و روشمند شود مثلا مرحوم آل اسحاق از روحانیونی بودند که سالها طب سنتی داشتند و یک پزش زن و یک پزشک مرد استخدام کرده بود و آنها تشخیص می دادند بیماری این فرد چیست و مرحوم آل اسحاق داروی گیاهی می داد
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
8
15
نمیدانم چقدر این موضوع واقعیت داره اما مهمترین و بدترین مسئله اینه که با لباس روحانیت چنین کاری بکنی
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
اولن اینکه کم تر ** بگو.دوما به نظر من باید این ادم با این کار زشتش همونجوری سوزونده بشه.
مری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
17
12
این مطالبی که نوشتید همش دروغ بود
علی اکبرم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
3
3
با سلام
بنده خودم طلبه هستم
و میتونم به جرات بگم این اقا یه بیسواد تمام عیاره
من برای بیماری کلیوی پیشش رفتم
بخدا سرش و بالا نیاورد من و معاینه کنه
گفتم مشکل کلیوی دارم نسخه پیچید
همین طور مادر خانمم که با داروی این شیاد بدتر شد و برحمت خدا رحمت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
1
5
الان یعنی مرتضی پاشایی و بهنام صفوی چارنفر دیگه هم رفتن سراغ طب سنتی همشون ازشیمی درمانی استفاده کردن اخرش به رحمت خدا رفتن حالا یکیم پیدا نمیشه بگه داروهای شیمیایی بده
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
2
2
من هم مدت دو سال هست از نظرات طبی ایشون و داروهای طب اسلامی استفاده میکنم و خدا رو شکر نتیجه زیاد دیدم, منجمله درمان سوهاضمه و فیستول که متخصص طب غربی میخواست عملم کنه و میگفت احتمال بی اختیاری مدفوع و عود هست. اصرار به دیکتاتوری طبی تو وزارت بهداشت خیلی عجیبه و مرموزه, در ضمن داروهاشون با وجود اینکه بیمه ندارن خیلی از داروهای طب غربی ارزونتره. جالب اینه که ایشون و شاگرداشون حق ویزیت نمیگیرن, باز هم میگین دنبال پر کردن جیبشه!!!
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
4
4
حالا مگه اونهایی که برای سرطان به دکترها مراجعه میکنن چند درصدشون شفایکامل و بدون عوارض میگیرن و جان و مال شون رو توامان از دست نمیدن! بد نیست یه لیستی هم از بزرگانی که طب غربی در درمان اونها عاجز بود بنویسین برامون, از جمله امام خمینی(ره)
عرفان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
5
3
طب شیمیایی جز آسیب زدن به کلیه ها و معده برای هضم قرص های شیمیایی که بسیار برای بدن ضرر داره چیزی برای گفتن نداره انسان های زیادی هستن که توسط نمایندگان رسمی عباس تبریزیان درمان شدن و خیلی از اونا بیماران صعب العلاج مثل سرطان و ام اس و ...بودن
اگه طب شیمیایی درمان کننده بود این همه بیمار به این شدت در کشور وجود نداشت
درمان در گیاه است نه قرص های شیمیایی که مردم کشورمون رو نابود کردن
عرفان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
4
3
طب شیمیایی جز آسیب زدن به کلیه ها و معده برای هضم قرص های شیمیایی که بسیار برای بدن ضرر داره چیزی برای گفتن نداره انسان های زیادی هستن که توسط نمایندگان رسمی عباس تبریزیان درمان شدن و خیلی از اونا بیماران صعب العلاج مثل سرطان و ام اس و ...بودن
اگه طب شیمیایی درمان کننده بود این همه بیمار به این شدت در کشور وجود نداشت
درمان در گیاه است نه قرص های شیمیایی که مردم کشورمون رو نابود کردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
5
4
خودش را آیت الله تبریزیان می داند... خودش را طبیب طب دینی می داند...
این چرت و پرت ها چیه؟؟؟
شماره نظام پزشکی کسی که این گزارش رو نوشته هم کاش توی سایت می گذاشتید.
به دلیل کساد شدن بازار پزشک های پولکی با اقداماتی این چنینی، طب سنتی که غیر از آقای تبریزیان، آقایان روازاده و آقارفیعی و خير اندیش و... رو داره، روشی برای فریب عوام معرفی میشه.
عزیز جان! دارو های سنتی و گیاهی که این آقا معرفی می کرد، یک دهم عوارض دارو های شیمیایی شما رو نداره.
جای خجالت داره...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
4
2
الهی شکر کم کم داره دست این پزشکان با این طب مسخره جدید داره رو میشه،یه بار که مریض بشی و بری دکتر تا آخر عمر دیگه باید پشت سر هم هر روز بری دکتر و دارو بخوری خدا را شکر نه خودم و نه خانواده ام دکتر نمیریم و هیچ داروئی هم مصرف نمی کنیم فقط از طب اسلامی و سنتی استفاده می کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
3
5
این آتش زدن یاد حمله ی اعراب وآتش زدن کتابخانه ی جندی شاپور یاد آدم می اندازد ذات همه جهان بر اساس اتم ومولکول است چه ان گیاهی باشد یا شیمیایی ولی آتش زدن کتاب عمق جهالت خفته ی یک جامعه است امیدواریم همه گیر نشود.
محمد مرادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
2
5
خوب کینه ای نویسنده داره از اقای تبریزیان
اقای تبریزیان اشتباهات رفتاری دارن اما طب اسلامیشون بی نظیره . پدر من داشت توانایی راه رفتنش رو از دست میداد پیش ارتوپد ها رفتیم تنها چیزی که گفتن این بود که باید مدارا کنید با این مشکل . اما با دارو های تبریزیان به حدی اوضاعشون خوب شده که در اسباب کشی اخری که داشتیم پدرم حتی از من هم فعال تر بود و پاشون خوب شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
2
6
جالبه در قسمتی از متنتون نوشتین ده نفر از مراجعه کننده های ایشون مردن . اما نگفتین هزاران نفر بیماری های پیچیده مثل سرطان و ام اس شون درمان شده ...
میشه بگین طب نوین چند نفر رو میکشه و چند نفر رو درمان میکنه ؟
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
0
6
مشکل اینه که همه میخوان با یک دیدگاه مطلق نسبت به این مسئله موضع‌گیری کنند!
طب اسلامی یا سنتی، میتونه شفابخش باشه و چنانچه درست و به موقع تجویز نشه، نه‌تنها مؤثر نیست بلکه مضر هم میتونه باشه، درست مثل طب نوین.
مرحوم پدرم خودش یک طبیب سنتی بود، ولی اعتقاد داشت هر چیزی رو نمیشه از طب قدیم برای مردم تجویز کرد. اون مرحوم معتقد بود هر دارویی یک شیوه و قلق خاص خودش رو داره و اصولا هر چیز دارویی و گیاهی هم یک زمان خاصی برای مصرفش هست، به عنوان مثال میگفت جو تا یک سال خاصیت داره، و اگر بلغور بشه تا شش ماه و اگر پودر بشه نهایتا تا سه ماه خاصیتش حفظ میشه و بعد از اون دیگه یک تفاله بی ارزش بیشتر نیست.
لطفا دوستان با دیدگاه سیاه و سفید به قضیه طب نوین و سنتی اسلامی نگاه نکنند و قدری دیدگاهشون رو تعدیل کنند تا به راه صواب برسند.
حجت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
1
2
من خودم و اعضای خانوادم خیلی از مشکلاتمون با همین داروهای ایشون بهبود پیدا کرده
خدا ایشونو از شر این پزشکای پول پرست و ظالم مصون بداره
ایشون از خودشون چیزی ندارن هر چی هست روایاتیه که در مورد داروها وجود داره
اگه ما روایات مربوط به نماز و روزه و خیلی چیزای دیگه رو قبول داریم باید این روایات رو هم بپذیریم
البته که دکان آقایون کساد میشه اگه پزشکی اسلامی رواج پیدا کنه
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
3
2
واقعا تاسف آوره. چطور میتونید این همه موفقیت این آقا و همراهانش رو نادیده بگیرید. واقعا این حرفها توهین به مردمه. اف به این مسولین غارتگر!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
3
2
نصف حرفاتون درست بود نصفش غلط...من خودم به شخصه قبل از اشنایی با تبریزیان کلا از طب شیمیایی ناامید شدم...طب شیمیایی کاملا ناکارامد هست...و کسی که مردم بدبخت رو سرکیسه میکنه پزشکان هستن...وقتی با ایت الله تبریزیان اشنا شدم ایشون امیدی تازه برای من بودن و به خیلی ها معرفی کردم و هشتاد درصد جواب گرفتن...
کتاب هارینسون...کتابی که نویسنده هر جمله ایی که میگه میگه احتمالا اینه احتمالا اونه...یعنی هیچ قطعیتی نداره
شما بگو علمی که امروز چیزی رو ثابت میکنه فرداش میگه اشتباه کردیم به چه دردی میخوره...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
2
8
کاش به جای رسیدگی به سوخته شدن یک کتاب پزشکی بی ارزش به ماجرای خون‌های آلوده وارد شده توسط خانم فاطمه هاشمی رفسنجانی و وزارت بهداشت می پرداختید که کلی بچه های بیمار و بیماران بزرگ سال رو به کام مرگ کشاند و
علی کرمانشاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
1
9
حداقل این طب سنتی زیان و هزینه سرسام‌آور دکترهای امروزی که حتی حاضر نیستند ویزیت خود را بوسیله کارت اعتباری دریافت کنند و مریض بیچاره را سرگردان دنبال تهیه پول نقد میکنند بهتر هستند و گذشته از این موارد دیگر قیچی و پنس و گیره‌های بزرگ فلزی وبسته گاز استریل را توی شکم مردم جا نمیگذارند و زیر میزی میلیونی هم نمیگیرند سری به نظام پزشکی بزنید و گندکاری های جراحان تحصیلکرده را ببینید که روزانه چندین نفر را معلول و یا به قتل میرسانند آنهم بخاطر جاگذاشتن ابزارهای پزشکی خود در شکم بیمار بیچاره حالا هم بدنبال عده‌ای افتاده اند که فقط داروهای گیاهی جوشانده و طب سنتی ارزان قیمت را به مردم عرضه میکنند و بازار چپاول این دکترهای زیاده خواه و رشوه بگیر زیر میزی را کساد کرده اند مردم خود عقل و شعور دارند و تشخیص میدهند که جوشانده سنتی زیاندار است یا داروهای ترکیبی شیمیایی که عوارض جانبی آنها از نتیجه درمانشان بدتر استو معلوم نیست چه ترکیبی به خورد بیمار میدهند که تمام موی بدن بیمار میریزد و ضعیف و ناتوان میشود و به روز گدایی می‌‌افتد برای هزینه داروی شیمی درمانی و پرتودرمانی و آخرش هم می‌میرد.ودکتر تا هزینه های آن را نگیرد جنازه را تحویل خانواده بیمار نمیدهد .اینم دکترای تحصیل کرده طماء و دزد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
2
4
بایستی خودش را خلع لباس عقاید افراطی اش را آتش زد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
4
3
طب اصیل اسلامی و سنتی ایران رو انگلیس و صهیونیست در ایران نابود کردند تا بازاری برای داروهای شیمیایی خود بیابند طب اسلامی و ایرانی ابن سینا شفا بخش است اما چیزی از آن باقی نمانده و مجبورن باید ملیون ها پول به این پزشک های مدرن بدهیم تا شاید دردی را درمان کنند.
لبیک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
3
3
تاحالا که خیلی ها توسط ایشان مدا وا شدند تازه کتاب سوز یقبل هم همین بانیان طب امروزی کتاب قانون بوعلی که احادیث وایات بوده را سوزاندن وکتابی که اقای تبریزیان سوزاندن توصیه به خوردن الکل داشته
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
3
3
من با آیت الله تبریزیان موافقم.بیماری مزمن ۵ ساله منو درمان کرد درحالی که از طب نوین هیچ جوابی نگرفتم و امید شده بودم.البته باید از طب نوین در تشخیص بیماری کمک رفت و درمان را به طب اسلامی سپرد.
قمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
3
4
غربی ها قران ما را می سوزانند چیزی نمیشه اونوقت ما یک کتاب پزشکی را آتش زدیم آسمان به زمین اومد
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
اگه ما اینطور برخورد کنیم چه فرقی با اونا داریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
6
2
این آقا یه آدم کلاش و کلاهبردار هست
چون به چشم دیدم
خانم برادرم که یک زن ساده لوح بود گولشو خورد مبلغ دومیلیون پرداخت کرد بعدم بهش روغن زیتون و دارچین وزنجبیل داد و کپسولی که اصلامشخص نبود توش چی گذاشته بود که خداروشکر برادرم اصلا اجازه نداداستفاده کنه
خدالعنتش کنه حالا شما الکی ازش حمایت نکنیدلطفا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
3
3
کلاهبردار
کلاش
خرافه پرست
سواستفاده از لباس دین
نسرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
2
3
سلام من هم مشکل روده داشتم و چند سال درگیر بودم ایشون با تجویز دارو مشکل بنده را برای همیشه بر طرف کردند و اینکه دارو مخصوص برای سرماخوردگی و انفلانزا که از ایشون گرفتم و خودم و بچه هام مصرف میکنیم و الحمدلله از این مریضیها مصون شدیم کبد چرب هم با تجویز دارو از بین رفت .چند سال دارو شیمیایی استفاده کردم هیچ نتیجه ای ندیدم فقط یک دوره دارو استاد تبریزیان مصرف کردم برای همیشه از شر بیماریم خلاص شدم .
z
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
2
3
با سلام
بنده تجربه ای از درمان بیماری سخت یا صعب العلاج با طبابت اسلامی ندارم ولی کمی انصاف به خرج می دادید و آماری از تلفات روزانه مرگ و میر در بیماریهای حتی ساده چون آنفلوآنزا و ...و تشخیص های نادرست و بی سوادی برخی از پزشکان و اتلاف وقت و انرژی و هزینه های گزافی که به خانواده های زیر خط فقر تحمیل می کنند را هم میدادید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
1
3
سوزاندن کتاب اصلا وجهه خوبی نداره بسیار زشت و زننده است اونم یک کتاب علمی
محمدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
2
3
من چن سال پیش که تو یکی از بیمارستان ها داشتم طرحمو میگذروندم به کل از طب شیمیایی ناامید شدم...به خانوادم هم سپرده بودم اگر مریضی چیزی گرفتم بزارید تو خونه حداقل چند روزی بیشتر زنده بمونم تو بیمارستان بعد از اینکه از لحاط اقتصادی ورشکست شدی و همه خانواده بدبخت شدن بعدش میکشنت..بعد از چن مدت که با تبریزیان و طب اسلامی اشنا شدم امید تازه ای پیدا کردم...حتی اگر تبریزیان دروغگو باشه که نیست چون خودم به خیلی ها معرفی کردم و اکثرا از شیمیایی جواب نگرفته بودن از طب اسلامی جواب گرفتن...باز هم به طب شیمیایی برنخواهم گشت
دست تبریزیان رو هم میبوسم
احد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
1
3
در علم پزشکی نوین هم خطا زیا ده
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
1
3
اینا کی ان دیگه؟؟؟؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
1
0
آقا طب مدرن برای سرما خوردگی یک دارو نداره . تو این کرونام هر روز هزاران نفر در دنیا دارن میمیرن . یک دانشمندی مثل تبریزیان افتاده دست ما قدرشو نمیدونیم با گیاه داره درد رو برای همیشه درمان میکنه ، صد سال دیگه میگیم دانشمندی بنام تبریزیان داشتیم چنانچه امروز از ابوعلی سینا با حسرت یاد میکنیم ! ما ملتی دانشمندکش و مرده پرستیم . آقا نسل ما رو با داروهای شیمیایی نابود کردن . چرا حالیمون نیست . مگه با کچ میشه برای بیمار دارو داد . شیمیایی کچی بیش نیست . ولی طب سنتی و اسلامی به شما میگه برا دل درد بچت عرق نعناع بده و براحتی جواب بگیر . برای رفع انسداد عروق قلب میگه آب گرفس یا خود کرفس بخور . حالا شما دوست داری برا قلبت عمل قلب باز انجام بدی ؟! برو انجام بده . دیگه خراب کردن دانشمندان طب سنتی و اسلامی بی شرافتی و بی عدالتی هست . چند تا پزشک از دوستام با داروی امام کاظم تبریزیان کروناشون ۳ روزه خوب شد ولی کلی بیمار همین دوستان پزشکم در بیمارستان مردند . حالا خودتان قضاوت فرمایید !
یزدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
0
0
کمی انصاف هم خوبه . توهین و بی ادبی در حرفهای منتقدین آقای تبریزیان زیاده. شما اگه ادب و سواد و علم دارید با خود ایشون مباحثه کنید نه توهین. داروهای شیمیایی دشمن جان بشره پزشکان بی انصاف پدر مردمو در اوردن و برج سازی می کنن بهترین و گران ترین مجتمع های تجاری و مسکونی مال پزشکاس. آقا لطفا بگید پزشکی جدید کدوم بیماری رو درمون کرده سرطان، دیابت، روماتیسم، سکته، آلرژی، تیروئید، کبدچرب و چربی خون، پارکنسون، الزایمر، ام اس، ضعف چشم، کم خونی، میگرن، لوپوس، .... کدومشو؟ روز به روز بیمارای بدبخت با مریضی و داروهای پزشکان جونشونا ازدست می دن داروهای جدید فقط باعث مرگ مردم و پر شدن جیب پزشکا و کمپانی های دارو سازی می شه. وقتی میری پزشک متخصص اول یا ام آر آی یا عکس رادیولوژی، یا نوار قلب، یا نوار ریه، یا نوار مغز یا نوار عضله یا اکو یا تست ورزش یا آندوسکوپی یا کولونوسکپی یا آزمایش های متعدد و .... می نویسن هم جیب شما را خالی می کنند و جیب همکاراشونم پر می کنند هم دارو می نویسند و شما را از سلامتی و تندرستی فارغ می کنند طوری که تا آخر عمرتون مریض و دردمند میشید. بله در طب اسلامی هم اشتباه وجود داره همونطور که تو طب جدید هم الی ماشاله اشتباه وجود داره. وزارت بهداشت هیچوقت فرصت بروز و تحقیق و نشان دادن قابلیتهای طب سنتی و اسلامی را نداده. خون به جگر اطبای طب سنتی کرده انتظار دارید این رشته رشد هم پیدا کنه؟؟!!! جاهل اونایی هستند که بی ادبی می کنند و بدون اطلاع حرفهای زشت و بی ارزش می زنند. خیلی متاسفم از جهالت این قوم.
سعادت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
0
0
پزشکان وکسانیکه طب جدید رو قبول دارن خرافه پرستن ،تاحالا کدوم بیماری رودرمان کردن ؟ازدرمان سرماخوردگی هم عاجز هستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
0
0
سلام.نظر من این که خدا پزشک های بیسواد .خودشون از همه مریض ترن بچه منو با دارو ها شیمیایی اشتباهی ...چیکارش کردن .کدوم مریض خوب کردن این مافیا پزشک دارو هر روز این همه مریض میمیرن یه مریض ساده تا شدید من نشنیدم ندیدم .خوب بشه با این پزشک ها داری شیمیایی خدا لعنت کنه اینها رو رحم به پیر جون نمیکنن
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان