تاریخ انتشار: ۱۷:۴۱ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

داعش: مرحله جدید جنگ با اسرائیل آغاز شده است/ ظرف چند روز حمله بزرگی می‌کنیم

القدس العربی گزارش داد، گروه تروریستی داعش در نوار صوتی اعلام کرد مرحله جدید جنگ با اسرائیل آغاز شده است.

داعش

رویداد۲۴ رویترز اعلام کرد که این گروه تهدید کرده در روز‌های آتی عملیات بزرگی را در پاسخ به طرح معامله قرن انجام خواهد داد.

داعش در این نوار صوتی از حامیانش خواسته ضمن حمله به یهودیان در سراسر جهان، طرح به اصطلاح صلح دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا موسوم به "معامله قرن" را ناکام بگذارند.
بیشتر بخوانید:
ظریف: تهدید به نابودی مراکز تمدنی ایران مصداق تروریسم فرهنگی است
این فیلم صوتی در حالی منتشر شده که دونالد ترامپ امروز دوشنبه با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل و بنی گانتس، رئیس ائتلاف آبی -سفید درباره جزئیات طرح معامله قرن دیدار می‌کند.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: داعش ، اسرائیل
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
1
0
گروه تروریستی داعش باید نقاط خیلی خیلی حساس اسرائیل رو بزند تا براش خیلی خیلی درد داشته باشه و معامله قرن کلا فراموشش بشه .
پاسخ ها
رضا حیدرئی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
اولا اعضای گروه داعش دست پرورده اسرائیل و عربستان و آمریکا هستند مگر آنکه واقعا با گذشت چندین سال و اینهمه دربدریها برای نفرات زیر دست و خانواده هایشان و نفرت مردم تمام کشورها به این نتیجه رسیده اند که بعنوان مسلمان باید به دامان امن الهی باز گردند و با جمع آوری نیروهای خود به مسلمین منطقه بخصوص ایرانیان بپیوندند ودر یک حمله گازانبری اسرائیل را برای همیشه محوکنند و خطاهای گذشته خود را اصلاح کنند گرچه بعید میدانم ازاین قوم بخت برگشته اما از کار خداوند هیچ چیز بعید نیست مکر هو ومکرالله والله خیرالاماکرین بدرستی که مکرخداوند بهترین مکرهاست امیدوارم اینهمه انسان فریب خورده به دامان اسلام برگشته و از محبت ای دین بزرگ بهرمند شوند و سربازانی دلسوز و شجاع برای اسلام شوند نه اینکه جان خودرا برای اسرائیل و آمریکا به رایگان بدهند خدایا خودت کمک کن که جز خودت کسی یاری یمان نخواهد داد
علی
|
Germany
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
2
9
الله اکبر زنده باد دولت اسلام
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان