تاریخ انتشار: ۱۳:۰۴ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

عباس عبدی: نتایجی عجیب‌تر از آنچه احمدی‌نژاد انجام داد را تجربه خواهیم کرد

عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: برنامه‌ای که به نام انتخابات در حال رقم خوردن است، یک نوع تسویه حساب با نیرو‌های قبلی است.

عباس عبدی

رویداد۲۴ عباس عبدی درباره نتیجه انتخابات اسفند ماه و ترکیب مجلس بعدی گفت: این برنامه‌ای که به نام انتخابات در حال رقم خوردن است درواقع یک نوع تسویه حساب با نیرو‌های قبلی است. در چنین شرایطی چندان برای آن‌ها اهمیت ندارد که افراد جدید چه کسانی هستند. با این وجود یک چیز را می‌توانم بگویم و آن اینکه اگر سال ۸۴ یک نیروی جدید پا به میدان گذاشت و خیلی‌ها از حضور آن خوشحال شدند و این مسئله را در زمره موفقیت‌های خود می‌دانستند در سال ۹۲ وقتی عرصه را ترک می‌کرد تبعات آن را دیدند و نتایج ۸ سال حضور این نیروی جدید اعم از انتخابات ۸۸ و مسائل دیگر را به وضوح مشاهده کردند.»

وی افزود: من فکر می‌کنم چنین مجلسی اگر شکل بگیرد یعنی نیرو‌هایی که تصمیم دارند اکثریت مجلس را تشکیل بدهد وارد مجلس بشوند دیگر نیاز به چهار سال نیست تا بفهمند چنین مجلسی چه نتایجی را به بار خواهد آورد بلکه در یک مدت بسیار کوتاهی نتایج عجیبتر از آنچه محموداحمدی‌نژاد به بار آورد را تجربه خواهند کرد.

عبدی هم‌چینن درباره پیش‌بینی خود از رفتار آرای خاکستری در انتخابات پیش رو نیز گفت: آرای خاکستری مربوط به یک نظام انتخاباتی است که دو یا سه قطب داشته باشد و عده‌ای در این میان حیران مانده باشند که باید به کدام طیف رای بدهند این درحالی است که در برنامه اسفند ماه اساسا ما چیزی به این نام نداریم که بخواهیم بگوییم آرای خاکستری شکل خواهد گرفت. در حقیقت تنها یک عده از یک جناح معرفی می‌شوند و افرادی هم به آن‌ها رای می‌دهند در چنین شرایطی دیگر عرصه‌ای برای ظهور و بروز آرای خاکستری وجود ندارد و اساسا کسی در موقعیت خاکستری قرار نمی‌گیرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
0
1
ینی عملا ایشون دارن تهدید میکنن دیگه.....
مهدی
|
Germany
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
0
2
خدا پدر محمودو بیامرزه اره اقای عبدی تو و امثال تو شاید به نون و نوایی رسیده باشید تو دولت تددددددددددددددددددددددبیر و امممممممممممید...ولی ماها بدبخت شدیم
حسین
|
Germany
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
0
1
مثل انتخابات 96، که در کمتر از دو سال نتیجه‌ی انتخاب اشتباه رو داریم مشاهده می‌کنیم.
نظرات شما
پیشخوان