تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
حدادعادل:

عده‌ای در کشور خواهان مذاکره با آمریکا هستند/ باید مجلسی شکل بگیرد که در مقابل آمریکا بایستد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات مجلس گفت: باید مجلسی شکل بگیرد که در مقابل آمریکا قدرت ایستادگی داشته باشد و بتواند کشور را طوری هدایت کند که شرایط اقتصادی بهبود پیدا کند.

مذاکره ایران و امریکا

رویداد۲۴ غلامعلی حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در سی و یکمین نشست سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان که صبح امروز در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه های مختلف گفت: امروز کشور و انقلاب در شرایط قدرتمندتری از سال‌های گذشته به حیات خود ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه دشمنی آمریکا با ملت و نظام ایران بعد از انقلاب همواره وجود داشته است، ادامه داد: آمریکا با گذشت زمان دشمنی‌اش را با ملت ایران و انقلاب اسلامی آشکارتر کرد و اخیرا هم دیدیم که این دشمنی به چه شکلی نمایان تر شد.

حداد عادل افزود: آمریکا در زمان جنگ تحمیلی هم رسما به ایران اعلام جنگ نکرده بود و از طریق عراق و صدام با انقلاب و ملت ما جنگ می‌کرد. اما انقلاب در دهه کنونی به قدری شکوفا شده که باعث شد آمریکا رسما ایران را تهدید به حمله نظامی می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات آشوبگرانه آمریکا در منطقه با کمک عربستان گفت: آمریکا قصد داشت حکومتی در سوریه و عراق ایجاد کند که با ایران رابطه نداشته باشد.

وی با بیان اینکه آمریکا با منزوی کردن ایران تلاش دارد امنیت اسرائیل در منطقه را تامین کند، افزود: شهید قاسم سلیمانی چهره مشخص و میدانی مبارزه با داعش بود، آمریکا با تحریم و تهدید نتوانست ایران را زمین‌گیر کند در نتیجه سردار را ناجوانمردانه ترور و به شهادت رساند.

وی در ادامه با اشاره به طرح معامله قرن تصریح کرد: آمریکا در این معامله فلسطین را به اسرائیل می‌فروشد. اکنون عروسک‌های عربی به همراه آمریکا و اسرائیل بدون رضایت فلسطینی‌ها در حال فروش سرزمین مادری ملت مظلوم فلسطین هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنانش به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم با حضور در مراسم وداع با پیکر شهید سردار سلیمانی، حضور در انتخابات مجلس را تمرین کردند. مردم شهرهای مختلف در این مراسم به آمریکا و دوستداران آمریکا در داخل کشور «نه» گفتند.


بیشتر بخوانید: اگر صحبت‌های ظریف را تندرو‌ها می‌گفتند، عملی انقلابی محسوب می‌شد، اما اکنون آن را خائنانه می‌دانند


حداد عادل گفت: مذاکره با آمریکا یعنی سازش با استکبار جهانی و عده‌ای در کشور خواهان مذاکره با آمریکا هستند، اما ملت ایران به بدعهدی آمریکا واقف است. مجلسی باید تشکیل شود که در مقابل آمریکا قدرت ایستادگی داشته باشد همچنین بتواند کشور را طوری هدایت کند که شرایط اقتصادی بهبود پیدا کند.

وی با اشاره به روند شکل گیری و فعالیت شورای اتئلاف نیروهای انقلاب خاطرنشان کرد: دانشجویان و جوانان باید در روند انتخابات تاثیرگذار باشند، در انتخابات گذشته زنان در تعیین فهرست انتخاباتی حضور نداشند و تنها یک اسم از زنان در فهرست قرار می‌گرفت. احزاب سیاسی فلسفه وجودیشان ورود به مجلس شورای اسلامی و قدرت است و مردم باید در انتخابات بین احزاب انتخاب درستی داشته باشند.

حداد عادل گفت: در انتخابات یازدهم مجلس تلاش شده از جریان‌های دانشجویی و ادوار اتحادیه‌ها در ائتلاف‌های انتخاباتی انقلابی استفاده کنند تا انقلابیون وارد مجلس آینده شوند.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
0
4
آقای حدادعادل از نور چشمی های جنابعالی ( نوه ها, فرزند وداماد شما) که ساکن آمریکا هستند چه خبر ؟؟؟!!!!!
نظرات شما
پیشخوان