تاریخ انتشار: ۱۶:۲۹ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

بیدودهای برقی و دنده‌ای به پایتخت می‌آید

مدیر توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک با اشاره به اینکه فاز بعدی فعالیت بیدود در پایتخت ارائه دوچرخه‌های دنده‌ای و برقی است،‌ گفت: قرارداد حمایتی از شرکت بیدود توسط شهرداری تهران به زودی منعقد می‌شود.

دوچرخه سواری

رویداد۲۴ یعقوب آزاده‌دل، مدیر توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک، گفت: قرارداد حمایتی از شرکت بیدود توسط شهرداری تهران به زودی منعقد می‌شود و فضای تبلیغاتی در ایستگاه‌ها به این شرکت اختصاص داده شده تا بخشی از هزینه‌های خود را تأمین کند.

 
وی گفت:‌ فاز بعدی فعالیت بیدود در پایتخت ارائه دوچرخه‌های دنده‌ای و برقی است و قرار است برنامه‌هایی در این راستا برای سال آینده اجرایی شود.
 
مدیر توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک ادامه داد: بیشترین دوچرخه‌های بیدود در منطقه‌های 6 و 11 قرار دارد و از 60 ایستگاه این شرکت 30 ایستگاه آن مربوط به این دو منطقه است.
 


بیشتر بخوانید: آیا دوچرخه‌سواران سطح شهر بیمه هستند؟/ ورود ۵۰۰۰ دوچرخه دنده‌ای به ناوگان حمل و نقل شهری


آزاده‌دل خاطرنشان کرد: شهرداری و مدیریت سیستم‌های حمل و نقل پاک با آموزش و پرورش تفاهم‌نامه‌ای منعقد کرده که بر اساس آن به صورت پایلوت دانش‌آموزان سه منطقه 6، 11 و 12 علاوه بر اینکه مهارت‌های دوچرخه‌سواری یاد می‌گیرند برای مدارس آنها پارکینگ دوچرخه در نظر گرفته خواهد شد همچنین مسیر ایمن دوچرخه مورد توجه شهرداری قرار دارد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان