تاریخ انتشار: ۱۵:۰۴ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد؛

داستان توقف پخش «کتونی زرنگی» از صدا و سیما چیست؟/ علی ملاقلی پور چه گفت؟

علی ملاقلی پور کارگردان سریال کتونی زرنگی بیش از سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی‌اش به دلیل اظهار نظر‌ها و اقدامات عجیب و غریبش در رسانه‌ها بر سر زبان هاست. فرزند رسول ملاقلی پور این بار به دلیل اظهاراتی درباره رهبری به صدر اخبار راه پیدا کرده است.
داستان توقف پخش «کتونی زرنگی» از صدا و سیما چیست؟ / علی ملاقلی پور چه گفته است؟
رویداد۲۴ روز گذشته اظهار نظر عجیبی از علی ملاقلی پور در توییتر منجر به توقف پخش سریال او از شبکه سوم سیما شد. علی ملاقلی پور کارگردان سریال «کتونی زرنگی» در توییتر خود اظهار نظر عجیبی کرده که به سرعت واکنش‌های بسیاری را در پی داشت.
 
ملاقلی پور در توییتی جملاتی درباره روز قدس و همچنین رهبر انقلاب نوشت که بسیاری از منتقدان از این نوشته‌ها خوشنود نشدند و به همین دلیل سریال متوقف شد. محسن یزدی قائم مقائم شبکه سه سیما در توضیحی گفت: به دلیل خطای فاحش کارگردان، شبکه تصمیم به توقف پخش این سریال گرفت.
 
کتونی زرنگی از جمله سریال‌هایی بود که قرار بود با شروع ایام دهه فجر بر روی آنتن برود. این اولین تجربه تلویزیونی علی ملاقلی پور، فرزند رسول ملاقلی پور بود.
 
کانال تلگرامی سپاه پاسداران در مطلبی با عنوان «در صدا و سیما چه خبر است؟» نوشت: «اظهارات زننده و زشت علی ملاقلی پور کارگردان سریال کتونی زرنگی که قرار است از شبکه سه سیما پخش شود! او به جای اینکه به خاطر این اظهارات وقیحانه و اهانت مستقیم به مقامات محاکمه شود، در صداوسیما مشغول فیلم سازی است! هنوز در بدنه صداوسیما بعد از گذشت بیش از چهل سال از انقلاب افراد ضد دین و ضد انقلاب حضور دارند و مشغول ارتزاق از پول بیت المال مسلمین هستند.»
 
این کانال در ادامه نوشت: «امیدواریم بزودی دستگاه‌های امنیتی و قضایی پیرامون اتفاقاتی اینچنینی واکنش مناسبی از خودشان نشان دهند.»
 
در پی حواشی به وجود آمده و اعلام خبر توقف پخش سریال «کتونی زرنگی»، ملاقلی پور یادداشت عذرخواهی‌ای را در رسانه‌ها منتشر کرده است. در بخشی از متن عذرخواهی ملاقلی پور آمده است: «از دیشب جوری وانمود شده که گویی بنده با انقلاب اسلامی تضاد دارم! سابقه مستندسازی بنده نشان می‌دهد که مدافع جریان انقلاب اسلامی و امام خمینی هستم.»
 
او در یادداشت خود نوشته: «جدل‌های درون انقلاب اسلامی نباید باعث شود دچار دوگانگی شویم. می‌دانم برخی کامنت‌ها و مطالب بنده تند بوده و باعث ناراحتی طرفداران رهبری شده است که قصد کدورت نداشتم و از این بابت عذر خواهی می‌کنم. اگر در خانه بحثی شد و صدایم بیرون رفت، دلیل بر این نیست که من بیرون خانه ایستاده‌ام.»
 
به گزارش رویداد۲۴ این اولین بار نیست که علی ملاقلی پور با یک جنجال به صدر اخبار راه پیدا می‌کند. او در جریان بازی ستارگان ایران و جهان در سال ۹۴ در یک بازی خیریه به نفع بیماران ام اس ناگهان به وسط زمین آمده و برای فیلم خود تبلیغ کرد.
 
اقدام او که در جهان به «جیمی جامپ» شهرت دارد، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها پیدا کرد. در آن زمان گفته می‌شد با نزدیک شدن اکران فیلم سینمایی «محمد رسوال الله» که یک پروژه عظیم محسوب می‌شد، قرار است سانس برخی فیلم‌ها کاهش یافته و به این فیلم ساخته مجید مجیدی اختصاص پیدا کند.
 
علی ملاقلی ئور کتونی زرنگی
 
همزمان با محمد رسول الله فیلم سینمایی «قندون جهیزیه» به کارگردانی علی ملاقلی پور نیز بر روی اکران بود. همین مساله زمینه ساز جنجال فوتبالی و رسانه‌ای علی ملاقلی پور شد.
 
علی قنبرلو، از دوستان ملاقلی‌پور همزمان در صفحه اینستاگرامش نوشت: «چند روز پیش ایشان اعلام کرده بود که مگر از روی جنازه من رد شوند تا بتوانند حق اکران فیلمم را به فیلم «محمدرسول‌الله (ص) بدهم.»
 
ملاقلی پور چند روز بعد از این اقدام در مصاحبه‌ای درباره برهم زدن بازی دوستانه ستاره‌های ایران و جهان گفته بود: «با پارچه و بیرق دزدی نمی‌شود هیات برپا کرد و اگر هم بر پا کنی باخته‌ای. من افتخار می‌کنم که بچه‌مسلمانم؛ ولی به نام پیغمبر نمی‌شود کار غیر اخلاقی کرد، نمی‌شود سانس دزدید. اگر چنین اتفاقی رخ دهد، ممکن است عواقب خیلی بدی داشته باشد. اگر به‌صورت غیر قانونی بخواهند دست به فیلم من بزنند، با تمام توانم در مقابل آن‌ها خواهم ایستاد. همین که تمام خبرگزاری‌ها تماس می‌گیرند، نتیجه اولین اقدام در این رابطه است.»
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۲
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
5
3
جای تاسفه که صدا و سیما از این آقا استفاده میکنه. صدا و سیما تحت نظارت کیه که سرشو کرده زیر برف؟؟؟ این کم کم سکوتها معنیش چیه؟؟؟ سکوت یعنی تائید کار احمقها.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
8
3
باید این ملعون را به دار اویخت تا درس عبرت سلبیتری ها واهل سینما گردد،باعلی هر که درافتاد ،ورافتاد
یاس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
5
3
غلط کرد معذرت خواست.....فیلمش م زد تو فرق سرش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
6
3
برای تبلیغات یک دندانپزشکی تصویر یک زن نیمه عریان را قرار میدهید اهالی رویداد24مگر شما مسلمان نیستید من از سایت شما وافکارخطرناک ضد دین شما متنفرم مطمئن باشید روز قیامت می آید و باید پاسخ رفتار زشتتان رابدهید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
متاسفانه آقایون می گن ما چاره ای جز گذاشتن عکس زنان بی حجاب نداریم من هم به سایتی همین اعتراض را کردم و در پاسخ نوشت ما چاره ای جز این نداریم!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
2
3
دیوانه!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
8
3
ايشان خيلي غلط زيادي كرده. حضور ميليوني مردم با كدوم كولر گازي و اتش نشان ممكنه خنك بشه يكي بايد بهش بگه كه ابلح با چهار تا آب پاش خدمات شهري همه خنك شدن واومدن توي صحنه نه احمق جان مردم انقلابي وغيرتمند به هيچ خنك كننده اي احتياج ندارند وهميشه در صحنه اند.تو كه نون انقلاب رو خوردي ن .اگر دستم به توي هتاك بي شرف مزدور برسه علاوه بر اردنگي محكم تف به صورت نحست مي كنم.ضمنا توبه روباه صفتاي مثل تو مرگه.ما امثال توتازه به دوران رسيده مفت خور تو صدا وسيما كم نداريم.اللهم العنهم جميعا.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
0
2
ظاهرا این اظهار نظر مال خیلی وقت پیشه فقط معلوم نیست چرا الان رو شده است؟ چرا تا به امروز کسی به آن واکنش نشان نداده است؟ چرا تا با الان همه سکوت کرده بودند؟
چرااااااااااااااااااااااااااا
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
7
1
پسرگرندارد نشان ازپدر
توبیگانه خوانش نخوانش پسر
حیف از نام پدر که باعث شهرت پسر ناخلف بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
1
4
ازاینکه ان تویبت را نوشته اشتباه فاحش است.ولی یکی زیر پایش بشینه ببینه درد وی چیست مشکلش چیه .چرا همه یک طرفه توفرقش می زنن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
1
4
ازاینکه ان تویبت را نوشته اشتباه فاحش است.ولی یکی زیر پایش بشینه ببینه درد وی چیست مشکلش چیه .چرا همه یک طرفه توفرقش می زنن.
زهرا گشانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
1
0
با عرض سلام و احترام به همه که نظر داده بودید عزیزان اقای علی ملاقلی پور کارگردان بسیار انسان شریفی هستن چون من با ایشان کار کردم سر این سریال انسانی با ادب و با تقوایی هستن اگر پستی در پیچ گذاشته بود و کسانی را آزرده کرده بود عذر خواهی کرد و ایشان به رهبری توهین نکرده و برداشت غلط از سخنان ایشان داشتن و اگر هم چنین باشد تهیه کننده و مدیر تولید و کل عوامل ۱۰۰ نفر چه گناهی کردند که جلو فیلم گرفته شود تازه رهبر عزیز همیشه گفته من از من نظر بخواهید و نظر بدهید هیچگونه ناراحت نمی شوند از صدا و سیمای جمهوری اسلامی خواهش می کنیم که تجدید نظر کن و مال بیت المال اینقدر به هدر برود واقعا کل عوامل شبانه روز زحمت کشیدند تا فیلم آماده پخش بشود
نظرات شما
پیشخوان