تاریخ انتشار: ۲۰:۲۸ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۸
مجیدی:

امروز برای تعویض ریسک کردم/ بازی مهم بود به غفوری استراحت دادم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: تیم بسیار خوبی را بردیم و از بازیکنانم تشکر می‌کنم با خستگی زیاد و پروازهای زیاد تمام توان شان را گذاشتند و از همه آنها ممنون هستم.

امروز برای تعویض ریسک کردم/ بازی مهم بود به غفوری استراحت دادمرویداد۲۴ فرهاد مجیدی بعد از پیروزی 2 بر یک مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود. به بازیکنانم گفته بودم که تیم تارتار بسیار خوب است. بازیکنان دفاعی بسیار خوبی دارد. تیم بسیار خوبی را بردیم و از بازیکنانم تشکر می‌کنم با خستگی زیاد و پروازهای زیاد تمام توان شان را گذاشتند و از همه آنها ممنون هستم.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد شما در این بازی در نیمه دوم پشیمان شدید سیستم تیم را تغییر دادید، گفت: نه سیستم بازی را عوض نکردیم بازیکنان را عوض کردیم چون بازی مهم بود به ووریا غفوری استراحت داده بودیم و در نیمه دوم از او استفاده کردیم.

سرمربی استقلال در مورد وضعیت مصدومیت شیخ دیاباته و اینکه آیا او به دربی می‌رسد یا خیر، گفت: مصدومیت شیخ جدی نیست و او به دربی می‌رسد.

وی در پاسخ به این سوال که شما تعویض های خود را انجام دادید و جای تعویض نداشتید، ممکن بود بازیکنی مصدوم شود آیا می‌خواستید 10 نفره ادامه دهید، خاطرنشان کرد: من سعی می‌کنم مثبت نگاه کنم. امروز این ریسک را کردم و تا دقیقه 90 همین روند بازی را ادامه دادیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان