تاریخ انتشار: ۱۵:۰۸ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

عذرخواهی مدیرکل وزارت ورزش از علی دایی

مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها با اشاره به حاشیه های اعلام حکم وزیر برای علی دایی و پورمحمدی گفت: به عنوان مدیر کل وزارت ورزش و جوانان بابت اشتباهات فدراسیون هاکی از این بزرگواران عذر خواهی می‌کنم.

 علی دایی

رویداد۲۴ بدنبال اعلام بی‌اطلاعی و اعتراض علی دایی و علی اصغر پور محمدی از عضویت در هیات رییسه فدراسیون هاکی، سید شروین اسبقیان گفت: ناهماهنگی رییس فدراسیون هاکی در روند معرفی علی دایی اسطوره ورزش و فوتبال ایران و علی اصغر پورمحمدی که خدماتش به ورزش کشور بر کسی پوشیده نیست برای ما هم ناراحت کننده بود.

وی گفت: روال انتخاب هیات رییسه فدراسیون‌ها با پیشنهاد و درخواست رسمی رییس فدراسیون به دفتر امور مشترک فدراسیونها آغاز می شود و نهایتا پس از بررسی های نظارتی و صلاحیت ها احکام آنها توسط وزیر محترم امضا می گردد و این روند قطعا زمان بر است و از وظایف فدراسیون است که پیگیر این احکام باشد.


بیشتر بخوانید: واکنش علی دایی به حضور در فدراسیون هاکی/ همه می‌دانند چرا این خبر منتشر شده!


اسبقیان افزود : من به عنوان مدیر کل وزارت ورزش و جوانان بابت اشتباهات فدراسیون هاکی از این بزرگواران عذر خواهی می‌کنم و در این مورد به آقای قدیمی تذکر جدی دادیم و انتظار چنین ناهماهنگی و معرفی بدون اطلاع اشخاص برای عضویت در هیات رییسه فدراسیون هاکی نداشتیم.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان