تاریخ انتشار: ۰۸:۳۴ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۵

شاهکار جدید کاپیتان دونگا در کوپا/«دست خدا»سلسائو را به خانه برگرداند

برزیل از بازی های کوپا آمریکا حذف شد.شکستی تحقیرآمیز برابر پرو که با اشتباه عجیب داور بازی به ثمر رسید.
ورزش > فوتبال جهان - برزیل از بازی های کوپا آمریکا حذف شد.شکستی تحقیرآمیز برابر پرو که با اشتباه عجیب داور بازی به ثمر رسید.

در ادامه مسابقات کوپا آمریکا در روز پایانی بازی های گروه دوم بازی ها ، اکوادور به لطف پیروزی درخشان 4 بر صفر برابر هایتی 7 امتیازی شد و به مرحله دوم مسابقات صعود کرد. در دیگر بازی این شب اما اتفاقی عجیب رخ داد. برزیلی ها که بعد از جام جهانی باری دیگر هدایت تیم شان را به کارلوس دونگا سپرده اند ، همچنان غرق در ناکامی پیش رفتند و این بار برابر پرو شکست خوردند و در مرحله مقدامتی کوپا آمریکا از گردنه رقابت ها حذف شدند. این جدیدترین تحقیر سلسائو بود که در نبود نیمار حتی توان رسیدن به مرحله دوم بازی ها را نداشت. برزیلی ها که سال هاست دیگر اقتدارشان در فوتبال دنیا را از دست دادند و شاید باید به فکر واردات مربی اروپایی بیفتند!

در بازی با پرو ، مسابقه مساوی پیش می رفت و یک مساوی باعث می شد برزیلی ها به عنوان تیم دوم از این گروه صعود کنند اما در دقیقه 74 این بازی اتفاقی افتاد عجیب. پرویی ها روی یک حمله به گل رسیدند. رائول رایدیال توپ را با استفاده از دستش وارد دروازه برزیل کرد. کمک داور این صحنه را خطا تشخیص داده بود. دقایقی طولانی بازی قطع شد. داور با کمکش حرف می زد.همه به هم پیچیده بودند . داور دقایقی طولانی بین بازیکنان داشت حرف می زد و استدلال می شنید اما در نهایت پای تصمیم نخستش ماند و توپ را گل گرفت. شاید بعد از گل معروف مارادونا در جام جهانی 86 به انگلیسی ها که لقب دست خدا گرفت ، این تابلوترین گلی بود که با دست در یک تورنمنت رسمی به ثمر رسید!
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان