تاریخ انتشار: ۱۷:۲۶ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
برای خروج از بحران به وجود آمده

درخواست بازیکنان سیتی از پپ در رختکن ملتهب سیتی

نشریه دیلی میل از اتفاقات رخ داده در رختکن منچسترسیتی بعد از بازی برابر تاتنهام پرده برداشته است.

درخواست بازیکنان سیتی از پپ در رختکن ملتهب سیتیرویداد۲۴ منچسترسیتی در بازی ابتدای هفته خود با دو گل از تاتنهام شکست خورد تا فاصله این تیم با صدر جدول و لیورپول به ۲۲ امتیاز افزایش پیدا کند. پپ گواردیولا و تیمش حالا باید شرایط را برای حضور موفق در لیگ قهرمانان اروپا تغییر دهند.

بعد از پایان بازی و پس از این که مایک دین سوت پایان را زد ، بازیکنان و کادر مربیگری سیتی تقریباً یک ساعت در داخل اتاق رختکن جمع شدند تا وضعیت را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند و راه حل هایی پیدا کنند.

به نقل از "دیلی میل" ، پپ گواردیولا کسی بود که این صحبت را آغاز کرد و از بازیکنان خواستار شد که راه حل هایی برای بهبود اوضاع ارائه دهند. اکثرا از مربی درخواست کردند که تغییرات خود را در یازده بازیکن ابتدایی و بین دو نیمه مسابقه تعدیل کند. بازیکنان معتقدند که ثبات در یازده نفر ابتدایی ممکن است راه حلی برای کسب مقام دوم در لیگ برتر و کنار گذاشتن رئال مادرید در لیگ قهرمانان باشد. هدف اصلی امسال به همراه دو جام داخلی (Carabao و جام حذفی) که آنها امیدوارند این عناوین را به دست آورند.

درخواست بازیکنان سیتی از پپ در رختکن ملتهب سیتی

این درخواست بازیکنان منچسترسیتی در حالی مطرح شده که گواردیولا در این فصل بیشترین تغییرات را در ترکیب اصلی خود ایجاد کرده است؛ بیشتر از همه سرمربیان حاضر دیگر لیگ برتر. موضوعی که به نظر مهم ترین مشکل سیتیزن ها در فصل جدید بوده است. گواردیولا حالا تا پایان فصل با یک چالش بزرگ روبرو خواهد بود. موفقیت در این چالش می تواند به مهم ترین هدف حال حاضر پپ و سیتی یعنی کسب لیگ قهرمانان اروپا ختم شود.

درخواست بازیکنان سیتی از پپ در رختکن ملتهب سیتی

 

 

 

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان