تاریخ انتشار: ۱۵:۴۸ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

بارش برف و کولاک شدید در ۲۰ استان کشور

سازمان هواشناسی با اعلام بارش برف، کولاک برف و یخبندان در ۲۰ استان از امروز تا سه‌شنبه از آغاز بارش برف و باران در تهران طی امروز خبر داد.

هواشناسی

رویداد۲۴ سازمان هواشناسی با اعلام بارش برف، کولاک برف و یخبندان در ۲۰ استان از امروز تا سه‌شنبه از آغاز بارش برف و باران در تهران طی امروز خبر داد.

با فعالیت سامانه بارشی ، امروز (یکشنبه) برای سواحل دریای خزر، شمال غرب، غرب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز شامل استان‌های قزوین، البرز، تهران، سمنان و ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش برف و باران و گاهی وزش باد شدید و کاهش نسبی دما و برای بخش‌هایی از استان‌های فارس، کرمان، بوشهر و هرمزگان ابرناکی، در بعضی از ساعات رگبار و رعد و برق پراکنده و گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌‌شود.

فردا دوشنبه بارش برف و باران و وزش باد برای سواحل دریای خزر، شمال‌غرب و برخی مناطق غرب و استان‌های زنجان،‌ قزوین، البرز، تهران، سمنان، دامنه‌های زاگرس مرکزی و شمال‌شرق کشور ادامه خواهد داشت، در اواخر وقت به‌تدریج از شدت بارش نواحی غربی کاسته می‌شود.


بیشتر بخوانید: یخبندان و وزش باد شدید در برخی نقاط کشور


بارش سنگین برف و کولاک در برخی استان های کشور سبب مسدود شدن راه های ارتباطی شد که در ادامه می خوانید.

امدادرسانی به 1574 نفر در برف و کولاک

معاون عملیات سازمان امداد و نجات از امداد رسانی به 1574 نفر در برف و کولاک طی 24 ساعت گذشته در 9 استان خبر داد.

بارش برف و کولاک شدید در گرنه الماس خلخال

کولاک شدید در گردنه الماس خلخال موجب اختلال در تردد رانندگان وسائط نقلیه شد و با همت امدادگران جمعیت هلال احمر خلخال بیش از دهها خودروی گرفتار در برف و کولاک از مرگ حتمی نجات یافتند.

برف و کولاک در محور خلخال - اسالم

برخی از خودروها در آزادراه تبریز - زنجان به علت برف و کولاک شدید گرفتار شده‌اند.

مسدود شدن برخی از جاده های زنجان در پی بارش سنگین برف

مسئول مرکز مدیریت راههای استان زنجان، گفت: با توجه به وقوع کولاک و بارش برف ، محورهای زنجان به دندی وتهم به چورزق مسدود شد.

آمادگی کامل راهداری در پی برف و کولاک شدید

با ورود سامانه بارشی جدید در کشور ، بارش برف در جاده‌ها از شب گذشته در مناطق شمال‌غربی کشور آغاز شده است و تا دو روز آینده با ورود به استان البرز ، بارش در جاده چالوس و دیگرمحورهای مواصلاتی برفگیر این استانها وجود خواهد داشت که در این راستا تمامی نیروهای راهداری آماده خدمت رسانی به مردم و مسافران هستند .

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان