تاریخ انتشار: ۱۳:۱۰ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۸

واکنش حیدر بهاروند به حضور در چند لیست‌ انتخابات فوتبال

سرپرست فدراسیون فوتبال درباره اینکه چرا نامش در همه لیست‌های انتخابات فدراسیون فوتبال قرار دارد، گفت که "این لطف دوستان است".

حیدر بهاروند

رویداد۲۴  حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال درباره‌ی اینکه نامش در فهرست چند نامزد ریاست فدراسیون فوتبال جهت نایب رییسی دوم و ریاست سازمان لیگ وجود دارد، عنوان کرد: قبل از هر چیز از محبت و ابراز لطف تمام دوستانی که به من لطف داشته‌اند کمال سپاس را دارم. امیدوارم انتخابات خوبی برگزار شود و در نهایت فوتبال کشور به مسیر خود ادامه دهد.

وی افزود: با این وجود جهت استحضار افکار عمومی عرض می‌کنم برای حضور در فهرست نایب رییس دوم من شخصا برای 2 نفر از کاندیداهای محترم فرم پر کرده‌ام و قرار گرفتن نامم در فهرست سایر کاندیداها صرفا ابراز لطف دوستان بوده است.

در حالی فهرست ثبت نام در انتخابات فدراسیون فوتبال به پایان رسید که حیدر بهاروند شخصا نامزد ریاست فدراسیون فوتبال شده است و نامش در فهرست هفت نامزد ریاست هم به عنوان نایب رئیس دوم پیشنهاد شده است. 


بیشتر بخوانید: لیست کامل نامزدهای انتخابات فوتبال/ رقابت ۵۶ نفر برای ۹ کرسی!


البته این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که بهاروند بازنشسته است و طبق قانون منع بکارگیری بازنشستگان، احراز صلاحیت او در انتخابات پیش رو با ابهام همراه است. 

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان