تاریخ انتشار: ۱۶:۴۸ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

ناراحتی شدید مجیدی از شرایط باشگاه استقلال

سرمربی تیم فوتبال استقلال که همراه تیمش در کویت به سر می‌برد، از شرایط این باشگاه و مشکلاتی که در بحث مدیریت وجود دارد، ناراحت است.
فرهاد مجیدی
رویداد۲۴ ظاهرا قرار نیست تیم فوتبال استقلال آرامش داشته باشد و هر بار با حواشی روبه‌رو می‌شود. تازه‌ترین اتفاق، نرفتن سعید رمضانی سرپرست تیم استقلال همراه آبی‌پوشان به کویت است.

رمضانی که در این مدت تلاش می‌کرد با آرامش و بدون حاشیه کار‌ها را پیش ببرد، وقتی متوجه شد در فرودگاه امام خمینی (ره)، پول کافی برای حضور اعضای تیم استقلال در قسمت CIP وجود ندارد، تصمیم گرفت همراه استقلال به کویت سفر نکند. این مسئله، بخشی از مشکلات استقلال است. او به تقسیم پاداش بین بازیکنان و همچنین البسه استقلال در گمرک اشاره کرده و اینکه تا الان به دست تیم نرسیده است. رمضانی همچنین از اینکه باشگاه نتوانسته زمین تمرین تهیه کند، انتقاد کرده و گفته که با ادامه این روند، چاره‌ای جز کناره‌گیری ندارد.

در کنار این مشکلات، باید به اظهارات عبدالرضا موسوی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اشاره کرد. فرد متمولی که با پرداخت بخشی از قرارداد بازیکنان، دادن پاداش‌ها و فراهم کردن پرواز اختصاصی برای سفر‌های برون مرزی کمک زیادی کرد، اما او در صفحه شخصی‌اش اشاره کرده که اگر تا همین هفته تکلیف مدیرعاملی استقلال مشخص نشود، از سمت خود استعفا می‌کند. موسوی که اخیرا فعالیت زیادی در صفحه شخصی‌اش دارد و اطلاعات تیم را از این طریق در اختیار هواداران استقلال قرار می‌دهد، مدعی شده که به عنوان کمک به باشگاه این کار‌ها را انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید:حاج‌محمد: بعید می‌دانم استقلال قهرمان لیگ شود/ نتایج نامطلوب به خاطر حضور چشمی در دفاع است

همه این مسائل، باعث ناراحتی شدید فرهاد مجیدی سرمربی جوان استقلال شده است. مجیدی معتقد است که تیمش در آستانه بازی‌های حساسی قرار دارد و نباید باشگاهی مثل استقلال دچار مشکلات پیش و پا افتاده‌ای باشد. او که حدود یک ماه پیش در اظهاراتی به شدت علیه مسئولان استقلال موضع گرفت، فعلا سکوت کرده و منتظر است تکلیف مدیریت باشگاه استقلال مشخص شود و سپس صحبت کند. او سعی می‌کند بازیکنانش از حواشی دور باشند و تمرکز خود را برای مسابقات پیش‌رو بگذارند.

 استقلال روز گذشته برای برگزاری بازی دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی عربستان، به کویت سفر کرد. این دیدار روز دوشنبه هفته جاری برگزار می‌شود.
منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان