تاریخ انتشار: ۲۱:۰۳ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۸

السد قطر ۳-۰ سپاهان اصفهان

دو تیم سپاهان و السد در نیمه اول به تساوی بدون گل رسیدند.

السد قطر ۳-۰ سپاهان اصفهانرویداد۲۴ از سری رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در هفته دوم، تیم‌های السد قطر و سپاهان اصفهان از ساعت 19:05 به مصاف هم رفتند که در پایان نیمه اول دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

داور وسط: عزیز اسیموف، کمک اول: روسلن سرا زنیدوف، کمک دوم: علیشیر عثمانوف، داور چهارم: آخرول ریخالوف

ترکیب دو تیم به شرح زیر می‌باشد؛

سپاهان: پیام نیازمند، مرتضی منصوری (70 رضا میرزایی) ، محمد طیبی، شایان مصلح، سعید آقایی، مهدی کیانی، امید نورافکن، سروش رفیعی (58 سجاد شهباززاده) ، محمدرضا حسینی، محمد محبی و علی قربانی

السد قطر: سعد الشیب، طارق سلمان، پدرو میگل، بوعلام خوخی (76 محمد واد) ، یاسر عیسی، گابی فرناندز، جونگ وو ینوگ، نام تائه هی، حسن الهیدوس، اکرم عفیف و بغداد بونجاح

کارت ها

محمد طیبی دقیقه 10 سپاهان

لحظات حساس

دقیقه 2: خیلی زود اکرم عفیف هافبک السد در موقعیت تک به تک قرار گرفت که پیام نیازمند توپ را دفع کرد تا دروازه سپاهان بسته بماند.

دقیقه 33:حرکت انفرادی محمدرضا حسینی و شوت این بازیکن از کنار دروازه السد راهی اوت شد.

دقیقه 35: ضربه نام تائه هی از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت.

دقیقه 42: ارسال زمینی حسینی از سمت چپ مدافعین السد در موقعیتی مناسب به محبی رسید، اما این بازیکن جوان ضربه‌اش را به بیرون زد.

دقیقه 44: شوت بغداد بونجاح در محوطه جریمه با واکنش خوب نیازمند همراه شد.

دقیقه 45: پاس بسیار خوب نام تائه هی در بین مدافعان سپاهان به اکرم عفیف رسید و بار دیگر پیام نیازمند اجازه باز شدن دروازه‌اش را نداد.

دقیقه 51 (السد 1-0 سپاهان): پاس بغداد بونجاح در موقعیتی تک به تک به اکرم عفیف رسید و این بازیکن با یک شوت پای چپ دروازه نیازمند را گشود.

دقیقه 58: ضربه نام تائه هی در داخل محوطه جریمه با واکنش بسیار خوب نیازمند همراه شد.

دقیقه 72 (السد 2-0 سپاهان): سانتر زمینی بونجاح در محوطه جریمه و در شرایط مشکوک به آفساید به الهیدوس رسید و او با یک ضربه تکنیکی دروازه سپاهان را برای بار دوم گشود.

دقیقه 79 (السد 3-0 سپاهان): اکرم عفیف پس از جا گذاشتن مصلح با یک فرار خوب، حسن الهیدوس را با یک پاس کات‌بک در موقعیت مناسبی قرار داد و او دروازه تقریبا خالی سپاهان را برای بار سوم گشود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان