تاریخ انتشار: ۲۱:۲۵ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۸

عزیزی: جریان نواصولگرایی باعث تفرقه بین نیروهای اصولگرا شده است

عزیزی گفت: باعث تاسف است که جریانی به اسم نواصولگرایی تفرقه بین نیروهای اصولگرا را افزایش داد و سوال اصلی اینجاست که آیا این افراد که به خود رحم نمی‌کنند، می‌خواهند به مردم رحم کنند؟

نشست خبری جهادگران ایران اسلامی با حضور دبیرکل و برخی نامزدها برگزار شد

رویداد۲۴ امروز -سه‌شنبه- نشست خبری جهادگران ایران اسلامی با حضور وهاب عزیزی، دبیرکل این جبهه و برخی نامزدهای برجسته از جمله سیدمحمد حسینی، لاله افتخاری و فاطمه واعظ جوادی برگزار شد.

در ابتدای جلسه وهاب عزیزی، دبیرکل جهادگران ایران اسلامی با اشاره به اینکه ما به‌دنبال گسترش تفکر جهادی هستیم، گفت: خوشبختانه هیچ‌کدام از 30 نامزد پیشنهادی ما از حوزه انتخابیه تهران، نه حقوق و نه املاک نجومی گرفته‌اند. از این‌رو مهمترین ویژگی کاندیداهای ما، پاک‌دستی و وفاداری به مردم و نظام است.

وی افزود: برخی جبهه‌های سیاسی، نامزدهای خود را مجبور به امضای میثاق‌نامه می‌کنند، اما تنها میثاق‌نامه ما، خون شهداست و مطمئن هستیم که افراد مدنظرمان به مطالبات به‌حق مردم مثل مسکن، اشتغال و به‌طور کلی معیشت توجه ویژه خواهند داشت.

عزیزی اظهار داشت: متاسفانه بنیان بسیاری از خانواده‌های ایرانی به‌واسطه تصمیمات نادرست مدیران، آسیب جدی دیده است و باید تلاش کنیم تا خانواده به‌عنوان کوچکترین مجموعه کشور، شرایطی به مراتب بهتر از گذشته را پیدا کند.

وی در ادامه عنوان کرد: باعث تاسف است که جریانی به اسم نواصولگرایی تفرقه بین نیروهای اصولگرا را افزایش داد و سوال اصلی اینجاست که آیا این افراد که به خود رحم نمی‌کنند، می‌خواهند به مردم رحم کنند؟ کسانی که به‌دنبال سهم‌خواهی هستند چطور حاضرند منافع مردم را به منافع خود ترجیح دهند؟

عزیزی در پایان گفت: بنده یک پیشنهاد مشخص به حاکمیت دارم و آن هم، تشکیل شورای عالی انقلاب سیاسی است. از آنجایی که ما به دولت‌ها اعتماد نداریم پیشنهاد می‌کنیم که این شورا تشکیل و رهبر معظم انقلاب ریاست آن را به عهده بگیرند.

در ادامه سیدمحمد حسینی، نامزد انتخابات مجلس یازدهم و سرلیست جهادگران انقلاب اسلامی گفت: بنده از اول انقلاب در برنامه‌های جهادی حضور داشتم و کاملاً با مرام و مسلک این تفکر آشنا هستم و آن را سرلوحه زندگی خود قرار دادم.

وی افزود: اگر لیست جهادگران در انتخابات پیش‌رو موفق شود حتماً و به‌طور جدی با مطالعه به طرح و لایحه‌ها ورود پیدا خواهد کرد، موضوعی که متاسفانه شاهد آن نیستیم.

وزیر ارشاد دولت دهم یادآور شد: مجلس، اهرمی به‌نام نظارت دارد که اگر از این اهرم به‌درستی استفاده شود بسیاری از کارهای نظم و نسق پیدا خواهد کرد.

پس از صحبت‌های سیدمحمد حسینی، لاله افتخاری و فاطمه واعظ جوادی دیگر نامزدهای جهادگران ایران اسلامی به بیان نظرات و برنامه‌های خود پرداختند.

پس از صحبت‌های دبیرکل جهادگران و برخی نامزدهای این لیست، این افراد به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: نواصولگرایی
نظرات شما
پیشخوان