تاریخ انتشار: ۰۸:۳۱ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۸
ارسنجانی:

ملت ایران در چهل و یکمین سالگرد انقلاب انتظار بهترین عملکرد را دارند/ از قدرت مجلس برای هدایت دولت استفاده خواهیم کرد

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: ما درصدد هستیم با یک اقدام جهادگونه در جهت استفاده از قدرت قوه مقننه در هدایت دولت در مجلس آینده وارد عمل شویم.

ملت ایران در چهل و یکمین سالگرد انقلاب انتظار بهترین عملکرد را دارند/ از قدرت مجلس برای هدایت دولت استفاده خواهیم کرد

رویداد۲۴ سیدمحسن حسینی ارسنجانی نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از تهران در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری رخداد اقتصادی درباره دلایل حضور خود در انتخابات مجلس با داشتن ۲۶ سال سابقه در سطوح مختلف آموزش و پرورش اظهار کرد: در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همه ملت ایران انتظار داشتند بهترین عملکرد‌ها را ببینند، ولی این مهم محقق نشده است.

وی افزود: ما می‌توانستیم بسیاری از مسائل را قبل از اینکه به مسئله، مشکل، معضل و بحران تبدیل شوند برطرف کنیم که این روند متاسفانه صورت نگرفت و ما شاهد بودیم اگر هدایت عالمانه مقام معظم رهبری در بسیاری از موارد نبود ما بحران‌های بسیاری را در کشور تجربه می‌کردیم.

نامزد جبهه جهادگران انقلاب اسلامی تصریح کرد: ما می‌توانیم با یک مدیریت و اقذام جهادی بسیاری از مشکلات را حل کنیم، اما در مقطع فعلی گذاشتیم آن‌ها به بحران تبدیل شدند به مانند بحران ازدواج، مسکن و محیط زیست.

حسینی خاطرنشان کرد: اگر بحران‌ها موجود در کشور در شرایط فعلی حل نشوند ما شاهد از هم پاشیدگی نظام اجتماعی جامعه خواهیم بود از این رو به نظر بنده باید یک اقدام جهادگونه در مجلس آینده صورت گیرد چرا که ما می‌توانیم از قدرت مجلس برای هدایت دولت استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: کار اصلی مجلس تصویب و تهیه قوانین و در کنار آن نظارت است که بعد نظارت از اهمیت بسیاری برخوردار است و ما بر این اساس می‌توانیم بسیاری از معضلات را در استان تهران و مناطق تابعه حل کنیم.

نامزد جبهه جهادگران انقلاب اسلامی افزود: نمایندگان باید در مجلس آینده یک اقدام جهادی را برای حل مشکلات معیشتی مردم انجام دهند تا مردم بدون دغدغه زندگی کنند و بنده با توجه به فعالیت مستمر در حوزه برنامه‌ریزی و رفاه اجتماعی معتقدم می‌توان در این حوزه مثمرثمر باشم چرا که علاوه بر تهران برحسب سابقه شغلی از مشکلات بسیاری از مردم در سراسر کشور اطلاع دارم.

برچسب ها: انتخابات مجلس
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان