تاریخ انتشار: ۱۱:۴۹ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۸

افشاگری حمید رسایی علیه یاران سابق/ حضور یک ژن خوب در لیست شورای ائتلاف اصولگرایان

حمید رسایی در متنی علیه یاران سابق خود دست به افشاگری زد و نوشت: ‏آقایان درحال فشار به کاندیدا‌های مستقلند تا انصراف دهند. به خاطر وحدت! من که از ابتدا به دین سیاسی شما کافر بودم.
افشاگری رسایی
رویداد۲۴ حمید رسایی در متنی علیه یاران سابق خود دست به افشاگری زد و نوشت: ‏آقایان درحال فشار به کاندیدا‌های مستقلند تا انصراف دهند. به خاطر وحدت! من که از ابتدا به دین سیاسی شما کافر بودم.
 
آقایان اول پاسخ دهند: داماد یکی از اعضای ائتلاف در لیست نهایی است، سابقه اجرایی و سیاسی و فرهنگی وی چیست؟ آقای اکبری تالارپشتی کیست؟ این افراد در بزنگاه‌ها کجا بودند؟
 
به گزارش رویداد۲۴ حمید رسایی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری است که نام او نه در لیست نهایی اصولگرایان قرار گرفت نه در لیست جبهه پایداری.
بیشتر بخوانید: آیت الله مصباح به من گفت اگر ۴ نفر صلاحیت حضور در مجلس داشته باشند، یکی از آنها شمایید
حمید رسایی درباره خودش گفته «۴ سال قبل که به ناحق ردصلاحیت شدم، آیت الله مصباح که در جریان کامل موضوع بود، ضمن بیان رهنمودهایی که در آن مقطع حساس برایم بسیار راهگشا و آرام‌بخش بود، فرمودند: «از نظر من اگر ۴ نفر صلاحیت حضور در مجلس داشته باشند، یکی از آنها شما هستید.»
 
پس از حذف نام رسایی، او انصراف نداد و پوستری منتشر کرد و به عنوان نیروی مستقل در انتخابات حاضر شد. رسایی در پوستر خود نوشت برنامه‌اش برای ورود به مجلس برکناری روحانی است.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: رسایی
نظرات شما
پیشخوان