تاریخ انتشار: ۲۱:۵۳ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۸
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران خبر داد:

شاخص‌های پشتیبانی و پاسخگویی امور مشتریان بهبود یافت

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از بهبود وضعیت سیستم پاسخگویی و پشتیبانی مشترکان در مراکز تماس ۲۰۲۰ و ۲۰۱۰ خبر داد و گفت: بر اساس برنامه عملیاتی شرکت، میانگین زمان انتظار، کاهش زمان حل مشکل در اولین تماس، و سطح خدمات مراکز پاسخگویی شرکت مخابرات ایران نسبت به ابتدای سال جاری افزایش، و نرخ از دست رفتن تماس به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

مخابرات

رویداد۲۴ مهندس صدری ضمن اعلام مطلب فوق افزود: استاندارد سازی و بهبود کیفیت پاسخگویی مراکز تماس مشتریان شرکت مخابرات یا همان ۲۰۲۰ و ۲۰۱۰، در اولویت برنامه‌های سال جاری قرار داشت و با اقدامات انجام شده، شاخص نرخ از دست رفتن تماس مشتریان که هدف رسیدن به کمتر از ۵ درصد بود، محقق شده و در دی ماه ۱۳۹۸ به ۳ درصد رسیده است.

مهندس سیدمجید صدری با اعلام اینکه روند میانگین زمان انتظار و درصد حل مشکل در اولین تماس ۲۰۲۰ نیز نسبت به گذشته کاهش یافته است، افزود: میانگین زمان انتظار در کل کشور به زیر ۳۰ ثانیه و در تهران به ۵۵ ثانیه رسیده است که نسبت به قبل کیفیت چندین برابری را شاهد هستیم. ضمن اینکه سطح سرویس این مراکز به استاندارد جهانی ۸۰ درصد رسیده است.

وی افزود: در تلاش هستیم در حوزه سرویس‌های تجاری، حداکثر پایبندی به SLA را با دریافت بازخورد مراکز تماس ۲۰۱۰ و رفع سریع درخواست‌های مشتریان تجاری و عمده داشته باشیم، به نحوی که در نتیجه اقدامات انجام شده شاخص NPS، یا همان (شاخص خالص ترویج کنندگان) که یکی از مهمترین معیار‌ها در اندازه گیری میزان وفاداری به برند است، در یک سال و نیم گذشته روند افزایشی داشته است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه روزانه در این دو مرکزبه بیش از ۱۰۵ هزار تماس مشتریان پاسخ داده می‌شود، گفت:هدف شرکت مخابرات ایران رضایت مندی حداکثری مشتریان و افزایش حفظ و وفاداری آنان به این شرکت و خدمات آن است لذا به این منظور علاوه بر کانا لهای تلفنی ارتباط با مشتریان، کانال‌های دیگر مانند ارتباط از طریق پرتال این شرکت و دیگر شبکه‌های ارتباطی نیز فراهم شده است.
 
منبع: پورتال شرکت مخابرات
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان