تاریخ انتشار: ۲۲:۰۴ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
مسی:

به ترک بارسلونا فکر نمی‌کنم/بازیکنان بیشتر از والورده مقصر بودند

فوق ستاره بارسلونا تاکید کرده به ترک این تیم فکر نمی‌کند.

به ترک بارسلونا فکر نمی‌کنم/بازیکنان بیشتر از والورده مقصر بودندرویداد۲۴لیونل مسی در مصاحبه با نشریه موندو دپورتیوو در مورد مسائل مختلف از جمله برکناری ارنستو والورده، کریستیانو رونالدو و آینده اش صحبت کرده است.

مسی گفته:«والورده نه تنها مربی خوبی بود بلکه انسان خوبی هم بود. فکر می کنم بازیکنان بیشتر از او مقصر بودند اما اخراج مربی آسان تر از تغییر بازیکنان است. نحوه جدایی او جای تاسف دارد.

رئال با جدایی رونالدو منبع گلزنی خود را از دست داد. جای خالی ۵۰ گلی که او هر فصل بثمر می رساند احساس می شود.مادرید بازیکنان بزرگی دارد اما رونالدو هر فصل ۵۰ گل می زد.

نیمار یکی از بهترین بازیکنان دنیا است و دوست دارم به بارسا بازگردد. طبیعی است که هواداران بابت جدایی او ناراحت باشند. ما هم تلاش کردیم او را نگه داریم و از جدایی اش کلافه شدیم. در نهایت همه می خواهیم که بهترین بازیکنان را داشته باشیم و جام ببریم. نیمار از رفتنش پشیمان شده و واقعا می خواهد که برگردد.


بیشتر بخوانید: رسوایی بزرگ و باورنکردنی در باشگاه بارسلونا


بارها گفتم که در شرایط ایده ال دوست دارم تا زمانی که ممکن باشد در بارسا بمانم. می خواهم بار دیگر فاتح لیگ قهرمانان شوم و لالیگا را ببرم. باشگاه هایی همیشه به دنبال جذب من بودند اما هیچ وقت به رفتن فکر نکردم. الان هم به فکر رفتن نیستم. بارسا خانه من است.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: لیونل مسی ، بارسلونا
نظرات شما
پیشخوان