تاریخ انتشار: ۰۷:۴۴ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۸

واکنش عضو شورای نگهبان به تحریم شدن آیت الله جنتی و یزدی از سوی آمریکا

یک عضو شورای نگهبان، تحریم پنج عضو این نهاد از سوی آمریکا را یک «مدال افتخار» برای آن‌ها دانست.

شورای نگهبان

رویداد۲۴ هادی طحان نظیف عضو حقوقدان شورای نگهبان در گفت‌وگویی تلفنی با برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری با اشاره به تحریم اعضای شورای نگهبان توسط آمریکا، گفت: این اقدام آمریکایی‌ها مدال افتخاری برای اعضای شورای نگهبان است و من این اتفاق را به آن‌ها تبریک می‌گویم.

وی افزود: خوشحالم از اینکه دشمنان ایران ناراحت هستند و عملکرد شورای نگهبان در عمل به مر قانون در بررسی صلاحیت‌ها و صیانت از آرای مردم به عنوان حق الناس، قاتلان سردار سلیمانی را به این نقطه رساند که دست به چنین اقداماتی بزنند.

طحان نظیف تاکید کرد: آمریکایی‌ها حتی نتوانستند یک روز مانده به انتخابات به عنوان جشن ملی ایرانیان، بغض و کینه خود را پنهان کنند و دست به تحریم‌های بی اثر زدند.

وی تصریح کرد: ما همه در خاطر داریم که حضرت امام می‌فرمودند اگر دشمن از کار شما عصبانی و ناراحت شد بدانید کار خود را درست انجام داده‌اید.

عضو حقوقدان شورای نگهبان در پایان گفت: البته شورای نگهبان مدال اصلی خود را چند روز پیش با افتخار از رهبر فرزانه انقلاب دریافت کرد، آنجا که معظم له با بیانات حکیمانه خود از شورای نگهبان دفاع کردند و خستگی تلاش شبانه روزی اعضا و همکاران ما در شورای نگهبان را درآوردند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: آیت الله جنتی
نظرات شما
پیشخوان