تاریخ انتشار: ۱۸:۵۴ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۸

توزیع ۱۷۹۹ تخته چادر بین زلزله‌زدگان قطور

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: یک‌هزار و ۷۹۹ تخته چادر بین زلزله‌زدگان قطور توزیع شده و در اختیار خانواده‌های زلزله‌زده است.

توزیع ۱۷۹۹ تخته چادر بین زلزله‌زدگان قطوررویداد۲۴ سعید رهبر سوره روز دوشنبه افزود: از این تعداد ۳۷۰ تخته در روستای «زری»، ۳۳۶ تخته در روستای «مخین»، ۲۵۰ تخته در روستای «جشن علیا و سفلی»، ۱۴۴ تخته در روستاهای «قره گول» و «کفچرین» و ۱۳۰ تخته در روستای «هسته جوک» توزیع شده است.

وی اضافه کرد: همچنین ۹۹ تخته در روستای «رازی»، ۹۲ تخته در رستای «میر عمر»، ۸۶ تخته در هر یک از روستاهای «راویان» و «گرناویک»، ۶۶ تخته در روستای «کووتان‌آباد»، ۶۰ تخته در «ترش‌آباد»، ۵۰ تخته در شهر قطور و ۳۰ تخته نیز در روستای «بلجوک» در اختیار زلزله‌زدگان قرار گرفته‌است.

وی بیان کرد: سه‌هزار و ۹۰۵ تخته چادر، ۶ هزار و ۶۰۰ تخته پتو، یک‌هزار و ۳۷۳ دستگاه «والور» و ۲ هزار و ۷۵۰ بسته غذایی در اختیار نیروهای هلال احمر در منطقه قطور است که در بین زلزله‌زدگان توزیع ‌می‌شود.

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی ادامه داد: همه نیازهای روستاییان زلزله‌زده در راستای کاهش مشکلات در فصل سرما برآورده ‌می‌شود که این امر با همراهی خود روستاییان امکانپذیر خواهد بود.


بیشتر بخوانید: ۷۲ مصدوم در زلزله آذربایجان غربی


وقوع ۲ زمین لرزه نسبتا شدید طی روز گذشته در منطقه مرزی خوی، موجب مصدومیت نزدیک به ۱۰۰ نفر، بستری شدن ۱۰ نفر و خسارت به سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی روستایی شد.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: هلال احمر ، زلزله
نظرات شما
پیشخوان