تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۸

تایید ابتلای ۳ نفر در استان البرز به کرونا / یک نفر فوت کرد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز ابتلای سه نفر در استان به ویروس کرونا را تایید کرد. وی افزود: بهترین واکنش به این مسئله، ماندن مردم در منزل و دوری از تجمعات است.

رویداد۲۴ سید حسن اینانلو در گفت و گوی با خبر شبانگاهی شبکه استانی البرز، گفت: انستیتو پاستور، امروز نتیجه مثبت افراد مبتلا به ویروس کرونا را اعلام کرد.

وی افزود: بهترین واکنش به این مسئله، ماندن مردم در منزل و دوری از تجمعات است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اضافه کرد: این ویروس از روی سطوح منتقل می‌شود و ممکن است تا دو هفته علامتی نداشته باشد.

دکتر اینانلو از مردم خواست خبرهای مربوط به بیماری کرونا را از کانال‌های رسمی وزارت بهداشت پیگیری کنند.

تکمیلی / یک نفر فوت کرد

اینانلو سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در گفت و گو با خبرگزاری صدا و سیمای مرکز البرز گفت: متاسفانه یک نفر از سه بیمار مبتلا به کرونا در این استان جان باخت.

نتیجه نهایی آزمایش دو مورد مرگ بیمار مشکوک به کروناویروس ساوه مثبت اعلام شد

رییس علوم پزشکی ساوه گفت: نتیجه نهایی آزمایش کروناویروس دو بیمار فوت شده روزهای اخیر شهرستان ساوه مثبت اعلام شد .

دکتر عباس نیک روش افزود: مورد اول خانم ۸۲ ساله دارای بیماری زمینه ای قلبی، کلیوی و مزمن خونی بود که با علائم حاد تنفسی و تب مراجعه کرده و در بیمارستان مدرس ساوه پس از یک روز بستری و دریافت اقدامات درمانی لازم متاسفانه فوت شد، همچنین فرزندان این خانم ساکن شهر قم بوده اند و بیمار در این شهر تردد داشته است .

وی اظهار کرد: مورد دوم خانم ۸۷ ساله با سابقه بیماری قلبی، ریوی، کبدی و کلیوی با علائم حاد تنفسی است که به بیمارستان شهید چمران مراجعه کرده و بستری می شود. این بیمار پس از دو روز اقدامات لازم متاسفانه فوت شد .

رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه، علت تاخیر در اعلام علت فوت را طولانی بودن زمان دریافت نتایج قطعی آزمایشات عنوان کرد و از تمامی مردم ساوه درخواست کرد که با رعایت موارد بهداشتی، عدم تردد و مسافرت به شهرهای با موارد مثبت بیماری و مراقبت بیشتر از افراد سالمند و افراد دچار بیماری های زمینه ای در جهت پیشگیری و مقابله با این بیماری اقدام کنند.

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان