تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۸

محورهای هراز و چالوس تا اطلاع‌ ثانوی مسدود است/ بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه محور چالوس و محور هراز در مسیر رفت و برگشت تا اطلاع‌ثانوی مسدود است گفت: بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی ۱۸ استان کشور گزارش شده است.
محورهای هراز و چالوس
رویداد۲۴ سرهنگ نادر رحمانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت محور‌های شمالی گفت: محور چالوس مسیر رفت و برگشت و محور هراز مسیر رفت و برگشت تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

وی ادامه داد: ترافیک در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال در اکثر از مقاطع نیمه سنگین گزارش شده است همچنین تردد در آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت بارش برف و باران گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محور‌ها گفت: ترافیک در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک و محدوده‌های اتمسفر و گرمدره نیمه سنگین است.

وی درباره آخرین وضعیت جوی تصریح کرد: بارش برف و باران در محور‌های استان‌های البرز، مازندران، تهران، همدان، زنجان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، لرستان و قزوین و بارش باران در محور‌های استان‌های اصفهان، سمنان، فارس، قم، مرکزی، کردستان، گیلان، گلستان و کهگیلویه و بویراحمد گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است جهت تردد در محور‌های کوهستانی و برفگیر کشور به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی الزامی است.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: هواشناسی ، بارش برف
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان