تاریخ انتشار: ۲۲:۱۳ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۸
مدیرعامل پرسپولیس:

‌می‌خواهیم بازی‌ها برگزار شود تا زودتر قهرمان شویم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: رمز موفقیت‌مان اتحاد و همدلی است که تا الان جواب داده و خدا را شکر خیلی مقتدارنه جلو می‌رویم.

‌می‌خواهیم بازی‌ها برگزار شود تا زودتر قهرمان شویمرویداد۲۴  محمدحسن انصاری‌‌فرد بعد از پیروزی 3 بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل شهر خودرو, اظهار داشت: بچه‌ها و کادر فنی خیلی زحمت کشیدند و پیروزی مقتدرانه‌ای به دست آمد. شهر خودرو رقیبی بود که فوتبال خوب و جوانمردانه‌ای را ارائه کرد. شهر خودرو یک تیم خصوصی است که باید حمایت شود و عملکردش جای تقدیر دارد. ما به‌عنوان مدعی اول قهرمانی بازی خوبی انجام دادیم. البته جای هواداران در این بازی خالی بود, ولی دعای آنها اینجا بود و توانستیم با تلاش بچه‌ها پیروز شویم.

وی درباره اینکه حمیداوی, مالک باشگاه شهر خودرو بعد از بازی اعلام کرده که مسئولان فدراسیون می‌خواهند, پرسپولیس قهرمان شود, اشاره کرد: نمی‌خواهم جواب حمیداوی را بدهم. شهر خودرو یک تیم خصوصی است که از جیبش هزینه می‌کند, ولی این صحبت‌ها هم چیز خوبی نیست. این هجمه‌ها علیه پرسپولیس وجود و تیم ما از این ناحیه خیلی ضربه خورده است، ولی ما کار خودمان را می‌کنیم و رمز موفقیت‌مان اتحاد و همدلی است که تا الان جواب داده و خدا را شکر خیلی مقتدارنه جلو می‌رویم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه تنها باشگاهی که مخالف لغو بازی‌ها بوده, باشگاه پرسپولیس است, یادآور شد: ما مشکلی نداریم و هرچه مسئولان و عوامل برگزاری مسابقات بگویند, تابع آن هستیم. علاقه داریم هر چه زودتر بازی‌های‌مان برگزار شود و زودتر قهرمان شویم.

انصاری‌فرد درباره اینکه پرسپولیس می‌تواند چند هفته زودتر قهرمانی‌اش را مسجل کند, گفت: کار‌مان را انجام می‌دهیم و بازی به بازی با حضور یحیی (گل‌محمدی) فوتبال بهتری را ارائه می‌کنیم. ان‌شاءالله هم در لیگ و هم در جام حذفی قهرمان شویم و در آسیا هم در دو بازی با التعاون می‌توانیم جبران کنیم.

وی درباره وضعیت آنتونی استوکس اشاره کرد: در حال مذکره هستیم تا او را برگردانیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس راجع به وضعیت پرداختی به بازیکنان, خاطر نشان کرد: تا الان به اندازه 50 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان واریزی داشتیم و البته برخی از بازیکنان از سال قبل هم طلب دارند، ولی دنبال این هستیم تا پرداخت‌های به موقعی داشته باشیم و وضعیت مالی بهتر شود.

انصاری‌فرد درباره اینکه آیا استکوکس با جریمه رو‌به‌رو خواهد شد, ابراز داشت: قرارداد استوکس طوری است که می‌توانیم تمام خسارت‌ها را از او بگیریم.

وی درباره وضعیت بدهی به برانکو و کالدرون نیز تصریح کرد: شکایت کالدرون به دست ما رسیده است و در حال بررسی هستیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به اظهارات اخیر زنوزی، مالک باشگاه تراکتور و اینکه از او شکایت خواهند کرد یا خیر, گفت: از او شکایت نخواهیم کرد.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان