تاریخ انتشار: ۲۱:۰۴ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

پسر اراکی مادرش را سلاخی کرد

اختلافات خانوادگی موجب درگیری و مجروح شدن ۲ نفر از اعضای خانواده شد.

پسر اراکی مادرش را سلاخی کردرویداد۲۴ فردی که در یک درگیری خانوادگی، مادر و یکی از بستگان خود را با سلاح سرد مجروح کرده بود، در عملیات ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان اراک دستگیر شد.

سرهنگ امیر مختاری، فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: در نخستین ساعات شب روز پنج شنبه، گزارشی از یک مورد درگیری در یکی از محله‌های شهر اراک به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ مختاری افزود: باحضور تیم انتظامی در محل مشاهده شد که درگیری بین اعضای یک خانواده به علت برخی اختلافات رخ داده که یکی از آنان باچاقو، مادر و یکی از بستگانش را مجروح کرده است.


بیشتر بخوانید: ۹ زن و مرد در برخورد پراید و پژو زنده زنده سوختند


او اضافه کرد: بلافاصله دو فرد مصدوم توسط تیم‌های امدادی به مرکز درمانی منتقل شدند و فرد ضارب نیز در عملیات ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و در حال سیر مراحل قانونی است.

منبع: رکنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
0
0
قضاوت مختص خداونده ولی احتمالا مادرش رابطه نامشروع با اون اشنا داشته و پسر اومده دیده یک نمونه ازین درگیری در شهر ما اتفاق افتاد و پسر شخصی که با مادرش رابطه نامشروع داشت رو با چاقو زخمی کرد و قبل اون هم فیلمشونو گرفت جالبه طرفیکه با مادرش رابطه نامشروع داشت سطحی زخمی شده بود و با شکایت دیه هم گرفت و شکایت و اعتراض پسر با نشان دادن فیلم زنا به قاضی موثر واقع نشد و قاضی گفت باید دو نفر مرد عادل و بالغ و عاقل شهادت میدادند فیلم قابل استناد نیست و پسر هم گفته بود در اون حین من از کجا دو نفر فرد عادل و بالغ میاوردم که زنای مادرمو ببینند و بعدا شهادت دهند؟
خلاصه پسر هم زندان افتاد هم دیه داد هم ابروش رفت و برای همین کوچ کرد رفت این قانون قوه قضائیه ناکارامده
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان