تاریخ انتشار: ۱۲:۳۳ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۸

گرشاسبی مدیرعامل پیکان شد

حمیدرضا گرشاسبی به عنوان مدیرعامل جدید پیکان معرفی شد تا دومین تجربه خود را در این پست داشته باشد.
گرشاسبی مدیرعامل پیکان
رویداد۲۴ صبح امروز و طی حکمی از سوی دکتر مقیمی مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو حمیدرضا گرشاسبی رسما بعنوان مدیر عامل باشگاه پیکان انتخاب شد. جلسه معارفه گرشاسبی نیز در دفتر مدیریت باشگاه پیکان و با حضور مدیران گروه صنعتی ایران خودرو، هیات مدیره و مدیران باشگاه انجام گردید.

حمیدرضا گرشاسبی رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سابق پرسپولیس است که همراه با این تیم حضور در فینال آسیا و هم‌چنین قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد.

گرشاسبی چند ماه قبل به عضویت هیئت مدیره پیکان درآمد و در همان جلسه اول به عنوان رییس هیئت مدیره انتخاب شد. در این بین شایعات زیادی مبنی بر نشستن وی به جای محمود شیعی وجود داشت که در نهایت به واقعیت پیوست.

محمود شیعی که ۳۷ سال سابقه کار داشت، در نهایت از کار کنار رفت و گرشاسبی جانشین رسمی او شد. پیش از این نیز محمد طاهری، اسحاق اینانلو و حمید بزرگی نیز به عنوان سه عضو جدید هیئت مدیره این باشگاه معرفی شدند تا پیکان با کادر جدید مدیریتی به دنبال فرار از سقوط باشد.

پیکان در حال حاضر با ۱۵ امتیاز در قعر جدول لیگ نوزدهم قرار دارد و کار سختی برای فرار از این منطقه خواهد داشت. آن‌ها بعد از برکناری حسین فرکی، ویسی را به عنوان سرمربی انتخاب کرده‌اند؛ اما تا به اینجا بردی به دست نیاورده و کار سختی برای بقا دارند. طبق برنامه قرار بود که پیکان این هفته برابر پرسپولیس قرار بگیرد، اما به علت شیوع بیماری کرونا همه مسابقات تا اطلاع ثانوی لغو شد.
منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: گرشاسبی ، پرسپولیس
نظرات شما
پیشخوان